Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• CS90
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-07 14:40
Hallo tweakers,

Van de zaak mag ik een mobiele telefoon uitzoeken binnen een bepaald budget (voor een levensduur van 3 jaar).
Uiteindelijk voor Nokia gekozen ivm het aanspreken van Windows 8 en goede ervaring met de gewone Nokia toestelen.

Momenteel gebruik ik, prive, (Samsung Omnia B7610) alleen voor bellen / smsen en af en toe een foto te maken.

Zakelijke telefoon mag ik ook privé gebruiken en zit ook een internetabonnement op.

Ik ben nu op de 925 / 625 uitgekomen ivm 4g-ondersteuning (820 wordt niet meer geleverd door leverancier aan de zaak).

De 925 valt net binnen het budget. Aanzien de telefoon buiten werktijd ook over de boerderij mee loopt, zijn dit niet de ideale omstandigheden. Met de 625 houd ik nog wat budget over voor eventuele vervanging.

Wat raden jullie me aan?

Bijvoorbaat dank.
Corné

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

De 920 is 100 euro goedkoper en vrijwel identiek aan de 925. Misschien dat je die kan nemen als het beschikbaar is via je bedrijf.

• CS90
T gaat er mij meer om, van waar zit het grote prijsverschil in tussen de 625 en 925. Processor is iets langzamer en werkgeheugen is minder en camera wat minder. Maar is dat het prijsverschil waard / is die 625 voor mij goed genoeg?

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

http://www.gsmarena.com/c...Phone1=5451&idPhone2=5438
De verschillen op een rij.

Scherm , qua resolutie is wel echt een wereld van verschil. Ik heb zelf (nog) een 925 en een 1020, m'n ma onlangs een 625 gedaan. Ik vind het niet hinderlijk maar je ziet wel duidelijk verschil. Het scherm van de 625 is wel echt duidelijk! Ideaal voor de oudere medemens ;)

Opslaggeheugen is van de 925 16 Gb (wat ik toch wel het minimum vind) tov 8Gb in de 625. De 625 kun je wél nog uitbreiden met een SD kaart. Wat ook wel noodzaak is als je een paar kaarten wilt inladen en wat filmpjes wilt maken.

Werkgeheugen , tja met 1 GB weet je gewoon zeker dat je alle apps kunt draaien. Al lees ik bij veel mensen dat 98.x % van de apps ook gewoon met 512 MB te draaien is.

Rest spreekt voor zichzelf, JIJ kunt alleen voor jezelf bepalen of het prijsverschil voor jou rechtvaardig is.

Als je voor een 925 gaat kiezen.. .ik heb er nog eentje te koop met 32GB opslag
V&A aangeboden: Nokia Lumia 925 Zwart 32GB

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-10 15:20
Ik las gisteren ergens dat slechts 0,24% van de apps in de windowsstore 1 Gb nodig heeft. Daar zal ik het niet voor laten of doen.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Maar je telefoon moet wel 3 jaar mee gaan. Over 3 jaar is je Lumia 925 toch net iets meer toekomstbestendig dan je Lumia 625...

• CS90
Bedankt voor de reacties. Hoe zit het met de degelijkheid? 925 heeft wel aluminium randen, maar maakt dat iets uit?

@dreameater: gaat niet lukken, we hebben een vaste leverancier, ivm ondersteuning. Tenzij ik hem uit eigen zak betaal.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

De Lumia 925 krijgt nog een update zodat er meer tiles op het scherm passen, ook is de camera vele malen beter en is het scherm mooier voor WP (amoled) Daardoor ziet glance er bijvoorbeeld super strak uit. Ook is de bouwkwaliteit mooier.
Ik zou zuinig doen met je mobiel en gewoon voor de 925 gaan

• CS90
Oke. Dan wordt het de 925. Is de accuduur daar ook langer van tenopzichte van de 625?

Voor deze telefoon wil ik eigenlijk 2 hoesjes kopen.

1 voor de bescherming tegen krassen en valschade (algemeen gebruik)

Andere voor spatwater en zand. Deze doe ik er om heen als ik op de boerderij aan t werk ben.

Wat voor type hoesje biedt het beste bescherming tegen mogelijk vallen?
Pagina: 1