DELTA Interactieve TV

Pagina: 1
Acties:
  • 861 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Eindelijk is het dan zover, Delta komt eindelijk met interactieve tv... -_-'

Wat heb ik nodig?

HUMAX-HD-FOX-CInteractieve HD ontvanger
Het Portaal van Zeeland is beschikbaar voor iedere digitale tv klant van DELTA. Om gebruik te kunnen maken van dit interactieve tv-kanaal heeft u de interactieve HD ontvanger van Humax nodig (type HD FOX C), speciaal geschikt voor DELTA Interactieve TV. Deze interactieve ontvanger is verkrijgbaar bij onze dealers in Zeeland en heeft een adviesprijs van € 199,-.

SmartTV
Heeft u een nieuwe SmartTV (vanaf 2013) met digitale tv module (CI+), dan is de kans groot dat u geen aparte interactieve ontvanger nodig heeft om DELTA Interactieve TV te kunnen gebruiken. De nieuwste generatie SmartTV’s beschikken namelijk standaard over de techniek “HbbTV” (Hybrid Broadcast Broadband Television), beter bekend als “internetservices” of “dataservices” in het menu van uw tv-toestel. Raadpleeg de handleiding en/of specificaties van uw tv-toestel om na te gaan of uw toestel HbbTV ondersteunt.

Internet van ZeelandNet
Om gebruik te kunnen maken van alle interactieve mogelijkheden is een internetabonnement van ZeelandNet noodzakelijk. Bent u wel klant bij DELTA voor digitale tv, maar heeft u een internetabonnement elders, dan kunt u niet alle interactieve diensten gebruiken. De interactieve diensten die veel bandbreedte gebruiken, zoals Uitzending Gemist en films huren via Videoland, zijn alleen met een ZeelandNet internetverbinding te gebruiken. Dit om een goede werking te kunnen garanderen. Kijk voor een overzicht van de internetabonnementen op www.ZeelandNet.nl/internet.

Nu heb ik dus geen smarttv en ook geen decoder die hbbtv ondersteund..
heeft iemand toevallig al een goedkoop alternatief gevonden voor de spotgoedkope decoder die delta zelf aanbied (€199)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-10 17:31

bonyuri

Investigator!

Maar ik kan toch al tijden via mijn SmartTV naar Uitzendinggemist e.d. kijken?

P.S. je link is kapot, moet een "n" minder in.

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Dat is gewoon een functie die op je smarttv zit denk ik, net als netflix, youtube enz

heb de link aangepast trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 13:53
Erg leuk, om daarvan gebruik te maken moet ik een decoder van 200,00 gaan kopen + een smartcard.
Dan nog de vraag of het redelijk gaat werken doordat ZeelandNet zomaar een avondje langzaam en onstabiel kan zijn. Ook hebben ze het nu wel geintroduceerd maar de content is voorlopig weinig...

Lijkt me dat er voorlopig geen alternatief is, aangezien Delta momenteel enige DVB-C providers is met hbbTV als technologie voor een interactief platform. Tenzij ze die apparaten en modules flink gaan afprijzen, blijven wij analoog kijken(En dat doen we al weinig). Televisie uit 2012 is ook al te oud, pas vanaf maart 2012 zouden veel geschikt zijn. Dus dat gaat het ook niet worden :|

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 15:24
Belachelijk. Andere kabel providers doen dit al jaren, en bieden voor vele malen lagere maandlasten dit aan i.c.m. een decoder in bruikleen. Smeerlapperij. Maarja ze kunnen het maken. ADSL is bijna overal slecht in Zeeland en als kabelaanbieder zijn ze de enige. Wil je een degelijke verbinding? Dan moet je wel in zee met ze, precies de reden dat ze nog bestaandsrecht hebben.

Leuk trouwens dat koppelverkoop met bij Delta aangesloten aanbieders van apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er al mensen ervaring met het nieuwe DIT, oftewel digitale interactieve televisie van Delta?

Ik heb het beeld gisteren bij een dealer gezien, maar vond de beeldkwaliteit aanzienlijk slechter dan op de coaxkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitspark
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
@Verwijderd naar die info ben ik ook op zoek. Hoe zijn de ervaringen rondom delta interactieve tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Bitspark dit topic komt origineel uit 2013, maak even een nieuw topic aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.