Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Karimpie99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:11
Hoi Tweakers,

Ik heb vandaag een Toshiba latop gekocht:http:http://tweakers.net/price...satellite-m50d-a-100.html Het touchpad werkt alleen niet. De drivers heb ik opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat. Weet iemand een oplissing. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Karimpie99 op 05-11-2013 19:29 ]

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 19:12
Al bij de instellingen op de laptop zelf gekeken?

• Karimpie99
Ja, dit heb ik geprobeerd. Echter heb ik niets kunnen vinden. Kom ook van een mac dus weet niet precies hoe windows werkt.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Staat ie niet gewoon uit door middel van de FN toets ?

• Karimpie99
Alles geprobeerd, bij eerste keer aanzetten werkte hij ook al niet.

• PilatuS
  • Niet online
Staat ie wel in apparaatbeheer ?

Je zou anders nog even kunnen proberen de recovery terug te zetten. Werkt dit ook niet ben ik bang dat je een DOA hebt.

• Karimpie99
Dat zal ik zo doen. Zal het resultaat hier posten :)

• PilatuS
  • Niet online
Als ie het bij het eerst aanzetten al niet doet, ben ik bang dat ie het ook niet zal gaan doen. Meestal zit de kabel van touchpad naar moederbord dan los of hij zit er helemaal niet in. Als je er niet makkelijk bij kan komen zou ik er alleen niet zelf mee gaan prutsen.

• HammieDuDe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11 13:42
Vaak kun je hier wel redelijk makkelijk bij, in de meeste gevallen zit deze kabel onder het toetsenbord. Maar als hij wel in apparaatbeheer opduikt, dan is het wel een DOA.

Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik zou er bij een nieuwe laptop niet zelf aan gaan sleutelen. Als hij niet in apparaatbeheer staat (en hij doet het ook niet als je even een linux distributie boot vanaf een live cd) zou ik een melding gaan maken bij de leverancier.

Desktop | Server | Laptop

• Robert1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Staat het apparaat in het bios wel aan?? Heb op mijn asus namelijk de optie om het geintegreerde touchpad uit te schakelen.

• Karimpie99
Niks van bovenstaande heeft gewerkt. Ga vanavond terug naar de winkel. Ik houd jullie op de hoogte :)
Pagina: 1