Toon posts:

Nieuwe game monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik heb een tijdje geleden een volledige pc build besteld maar door een probleem met de leverancier kan mijn scherm niet geleverd worden. (BenQ 3D LED Monitor XL2411T 24")

Ik ben nu weer op zoek gegaan naar een vervanging maar ik kom steeds terug op de nieuwere versie van BenQ (BenQ 3D LED Monitor XL2420T 24") deze kost wel een aardig pak meer dus vroeg ik me af of iemand hier me een advies kon geven voor een goede 24 inch monitor met goede refresh rate enzo.

Ik ben me ervan bewust dat er erg veel threads/videos/artikels bestaan over dit onderwerp maar ik ben een enorme newbie op vlak van technische begrippen van monitoren dus kom ik er echt niet aan uit... 8)7 |:(

Concreet: Kan iemand me een 24 inch monitor geschikt voor gamen en surfen aanraden onder de 300 euro

Bedankt bij voorbaat,

Fearengineer

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk dat er niet veel reactie komt, ook niet op andere posts over hetzelfde onderwerp, ik hoop dat er toch iemand zo vriendelijk zal zijn me te helpen? :)

Verwijderd

Zelf ook bemerkt dat er tegenwoordig minder behulpzaam word gereageerd op topics helaas. Ah wel...

Als ik jou was zou ik de nieuwe 24 inch monitor van Eizo nemen (pricewatch: Eizo FG2421 Zwart), deze gebruikt geen TN paneel maar een PVA. Daarnaast heeft hij een 120hz paneel met een "speciale" 240 boost mode, maar daar zou ik het niet voor doen.

Daarnaast komt BenQ deze maand ergens met de XL2720Z, maar die is dan 27 inch en weer TN.

Helaas zijn al deze monitoren boven de 300 euro voorlopig, maar voor onder de 300 euro krijg je dan ook niet echt veel soeps als je per se een monitor met 120hz+ wil... Dan zou ik toch voor een IPS/VA non 120hz gaan.

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Heb vandaag zelf de EIZO FG2421 binnen gekregen en die gaat morgen alweer terug.

Is verre van een EIZO Kwaliteit.

- Verschrikkelijke Edge Bleeding.
- Dode pixel.
- Matige zwart uniformiteit.

En dat voor 500 Euro.

[ Voor 3% gewijzigd door TheDeeGee op 13-11-2013 23:29 ]