Ziggo niet zakelijke internet verbinding, welke poorten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASS-Ware
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:16
All,

Als je een niet zakelijke Ziggo internet verbinding neemt, welke poorten kun je dan open zetten?
Ik heb begrepen dat inkomend verkeer op poort 25 geblokkeerd is, dat is jammer, maar staat er nog meer dicht?
80, 443, 1723, dat soort poorten.
Iemand?

Gr,
Arjan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Voor zover ik weet blokkeren ze inkomend niets, uitgaand alleen poort 25. Dus als je een eigen mailserver wilt draaien moet je de mailserver van Ziggo als smarthost instellen om mail te kunnen versturen.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik zou eerlijk gezegd verwachten dat ze 135-139 en 445 ook blokkeren, dat doet vrijwel iedere verantwoordelijke consumenteninternetprovider om verspreiding van Windows RPC worms tegen te gaan en om te zorgen dat mensen niet per ongeluk hun bestanden delen met hun buren. Maar zeker weten doe ik het niet. Dat zou je gewoon moeten checken bij iemand met Ziggo aansluiting.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:50
Dit staat in de overige bepalingen internet. En inderdaad staan 135-139 en 445 dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASS-Ware
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASS-Ware
Gisteren is mijn Ziggo Z3 internet opgeleverd en ik sta versteld van hoe het is gegaan.
De Ziggo Zakelijk verbinding werkte nog, ik heb het nieuwe modem aangesloten, moest even een wizard doorlopen en de Z3 (consumentenlijn) werkte direct.
Alle poorten (1-65535) geforward naar mijn router en klaar was ik.
Pagina: 1