Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Case toegankelijk maken voor grote GPU

Pagina: 1
Acties:

• Brick Top
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-11 12:52
Hallo iedereen,

Momenteel beschik ik over een Lian Li PC-8FIB case. Zeer mooie, handige case die op geen enkel bureau misstaat. Enige probleem is dat mijn gtx580 maar nipt in deze case paste en ik vrees dat de huidige GPU's, die toch nog een stukje groter zijn, helemaal niet meer in m'n case gaan passen.

Oplossing? Nieuwe case kopen! Nu, ik was al aan het kijken naar het grote broertje van mijn case, de Lian Li PC-A70FB. Die is sowieso groot genoeg maar kost toch meteen weer heel wat €€€.

Daarom dat ik mij afvroeg of het niet mogelijk is mijn huidige case een beetje te 'customizen' zodat ie toch voldoende ruimte biedt aan een grote GPU? Het interieur van mijn case ziet er zo uit. Je ziet rechts in die case een hele 'constructie' (ik ben geen computerkenner, valt dat op? :p) die houvast biedt aan mijn HDD's. Maar aangezien ik enkel een 'gewone' HDD heb en één SSD is die constructie voor mij veel te groot.

Zou het mogelijk zijn een kleinere 'constructie' in die case te installeren zodat er meer ruimte vrijkomt voor een GPU? Of is dat onmogelijk/niet wenselijk?

Alvast bedankt voor mogelijke antwoorden!

B.T.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Linkje werkt niet.

Nu wel :)

Je kunt in principe dat hele 3.5 inch schijven houder metalen geval ding weghalen en je schijven bovenin bouwen. Even een 51/4 to 3.5 inch bracket kopen voor je HDD en je SSD laat je ergens onderin liggen of met wat tieraps aan het overgebleven metaal vastmaken.

Heb je ruimte zat voor je videokaart :)

Tip: ga pas slopen als je de nieuwe kaart hebt. Dan weet je of het nodig is :)

[ Voor 119% gewijzigd door albino71 op 05-11-2013 14:51 ]

Te koop....

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Lian Li PC A04:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?UserID=113545&FotoID=7784

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• albino71