Sorry maar graag opnieuw advies voor desktop

Pagina: 1
Acties:

• doorpletten
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-04 15:54
Een maandje of 2 geleden heb ik hier al eens een vraag gesteld over aankoop van nieuw systeem,
Alleen gooide mijn vrouw roet in het eten en had liever een mooie kast ipv PC. (lekker weer)

Maar na weer even sparen moet nu toch de nieuwe pc er komen.

Ik had eerst deze config
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B568312%5D=1

Maar heb toch het moederbord, geheugen, voeding en de behuizing veranderd.
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B568285%5D=1

Ik internet, en download veel met de pc. Dus rarren en parren moet snel gebeuren. Gamen doe ik nooit en ook geen foto's of videobewerking.
wil er rond de 600 euro voor uit geven en wil graag een stuk of 6 HD erin doen (inclusief een SSD) ik wil graag zoveel mogelijk usb 2 achter op de pc maar ook minimaal 2 usb 3.0 erop

(ik weet niet zeker of het moederbord in de 2 config nu zoveel beter is als in de eerste config)

• Nick v D
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:25
Hoi doorpletten,

Lees even het DAA beleid

En maak dan een wenslijstje aan zodat je een mooie tabel hier kunt zetten: Handleiding Pricewatch

Dit is voor ons makkelijker om je te helpen.

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-04 08:26
Het moederbord zal weinig invloed hebben op de prestaties van je pc. Het zijn allebei B85 chipsets. Ook hebben ze allebei 6 sata poorten (de asus allemaal sata 600 en de asrock 2 sata 300 en 4 sata 600). Dat de asrock 2 sata 300 poorten heeft maakt niet uit, aangezien alleen de SSD dit nodig zal hebben. Een harde schijf heeft genoeg aan een sata 300.
De asrock is een ATX moederbord en de asus is een mATX moederbord. Dit zou je ook nog mee kunnen nemen in je beslissing (bijvoorbeeld een kleinere kast kopen).

Mijn PC

• doorpletten
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-04 15:54
@ Nick,

Ik had dit eigenlijk niet gedaan omdat ik al eens een topic had gemaakt over het zelfde onderwerp,
ik denk dat ik beter mijn vraag weer in dat topic had moeten plaatsen.

en de wensen lijst is toch te zien als je op de linkjes klikt?

kan iemand dit topic opslot doen, ik maak ff een nieuwe,

thanx

[ Voor 12% gewijzigd door doorpletten op 05-11-2013 20:02 ]