Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RP_
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-10 22:39
Hallo,

Ik heb per ongeluk software op de verkeerde manier geinstalleerd, en nu krijg ik geen google play store meer en dergelijke. Telefoon werkt nog wel alleen, krijg ik bij het gebruik van sommige fucnties: "system gui" has stopped working.

Graag zou ik in contact komen met iemand die dit voor mij zou kunnen herstellen, mag ook met andere software..

Betreft een samsung galaxy s plus I9001 met een chameleon os op android 4.2.2.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:03

H.Boss

Hugo Boss

Je hebt waarschijnlijk de custom ROM geflashed zonder GAPPS(Google Apps, Playstore, Gmail etc).

Waarschijnlijk ook niet helemaal een goede flash uitgevoerd waardoor de ROM niet goed werkt en jij die fouten krijgt.

Meer details graag wel ROM en welke stappen jij gevolgd hebt m.b.t. het flashen.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• RP_
Hallo,

Ik heb deze rom al een tijdje geleden geïnstalleerd, volgens mij heb ik deze helemaal niet geflashed... Als ik nu kijk, en odin erbij pak weet ik niet welke bestanden enzo ik moet pakken.

Kan ik er gewoon een mod overheen installeren of?

Groeten,

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 23:38

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Installeren = flashen

Ik zou gewoon lekker een andere custom rom eroverheen flashen, vergeet niet je data te wipen ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Greveldinges op 05-11-2013 15:12 ]

:)

• RP_
Bedankt voor je reactie!