Ik krijg het niet voor elkaar om een telefoonnummer toe te voegen aan iMessage of FaceTime onder de Apple ID van mijn vriendin.
Situatie is als volgt:
ID_Vriendin@icloud.com
- iPhone 4&iPad mini beide iOS 7.0.3
Onder haar ID kan ik haar telefoonnummer niet toevoegen.
Wanneer ik inlog onder mijn eigen mijn_appleID@icloud.com
Dan zie ik behalve mijn nummer ook haar nummer erbij staan.
Kan helaas de keuze voor een aparte AppleID niet meer terugdraaien. Was alleen nodig voor eigen mail en agenda. Had gewoon een alias moeten aanmaken voor d'r op mijn account...
Maar goed.
Nu dus onder mijn account ook FaceTime en iMessage aangezet. Echter dan kan ik daar weer niet haar AppleID mailadres aan toevoegen omdat dat dus officieel een ander AppleID is.
Iemand een oplossing hoe ik haar eigen telefoonnummer aan haar eigen Apple ID kan koppelen?
Situatie is als volgt:
ID_Vriendin@icloud.com
- iPhone 4&iPad mini beide iOS 7.0.3
Onder haar ID kan ik haar telefoonnummer niet toevoegen.
Wanneer ik inlog onder mijn eigen mijn_appleID@icloud.com
Dan zie ik behalve mijn nummer ook haar nummer erbij staan.
Kan helaas de keuze voor een aparte AppleID niet meer terugdraaien. Was alleen nodig voor eigen mail en agenda. Had gewoon een alias moeten aanmaken voor d'r op mijn account...

Maar goed.
Nu dus onder mijn account ook FaceTime en iMessage aangezet. Echter dan kan ik daar weer niet haar AppleID mailadres aan toevoegen omdat dat dus officieel een ander AppleID is.
Iemand een oplossing hoe ik haar eigen telefoonnummer aan haar eigen Apple ID kan koppelen?