Misschien een hele stomme vraag, ik kom nooit zoveel in dit gedeelte van van het forum
En ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit vraagt... Echter mijn zoek resultaten op windows 8 image etc leveren een boel resultaten maar niet het gewenste.
Ik heb tijdens de introductie actie van Microsoft een Windows 8 upgrade key gekocht.
Nu wil ik mijn PC opnieuw installeren, Liefst wil ik een windows 8.1 (indien niet mogelijk 8 ) install cd downloaden. Volgens mij gaf het programma destijds de optie om die op een USB te zetten. Uiteraard heb ik deze gedelete
Wat kan ik nu het beste doen?
Of moet ik nu verplicht eerst win7 weer terug zetten en dan opnieuw de upgrade draaien?
Ik heb de installatie uiteraard het liefst zo schoon mogelijk.
Ik heb tijdens de introductie actie van Microsoft een Windows 8 upgrade key gekocht.
Nu wil ik mijn PC opnieuw installeren, Liefst wil ik een windows 8.1 (indien niet mogelijk 8 ) install cd downloaden. Volgens mij gaf het programma destijds de optie om die op een USB te zetten. Uiteraard heb ik deze gedelete
Wat kan ik nu het beste doen?
Of moet ik nu verplicht eerst win7 weer terug zetten en dan opnieuw de upgrade draaien?
Ik heb de installatie uiteraard het liefst zo schoon mogelijk.