Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Email + (gedeelde) agenda: iCloud, Gmail of Outlook?

Pagina: 1
Acties:

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09 11:57
Beste tweakers,

Ik zit een beetje klem in de iOS wereld met mijn iCloud email en gedeelde agenda.
Ik wil eigenlijk dus weten welke ik moet kiezen.

Vereisten:

-push mail
-gedeelde agenda mogelijkheden

Dit op zowel Windows Phone als op een iPhone.

Dank!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke diensten heb je overwogen / geprobeerd? :) En zoek je nu een client of een mailserver/-dienst?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• william89
Ik heb Gmail en iCloud beide gehad en zit nu op iCloud. Echter beide diensten werken niet op Windows Phone zoals ze op een iPhone werken.

Eigenlijk is het dus de vraag of outlook.com een serieus alternatief is en of deze zowel op iOS en WP push email en gedeelde agenda's aanbied welke realtime synchroniseert.

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 09:38
william89 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:26:
Ik heb Gmail en iCloud beide gehad en zit nu op iCloud. Echter beide diensten werken niet op Windows Phone zoals ze op een iPhone werken.

Eigenlijk is het dus de vraag of outlook.com een serieus alternatief is en of deze zowel op iOS en WP push email en gedeelde agenda's aanbied welke realtime synchroniseert.
Forward al mijn gmail naar outlook.com vanwege de push mogelijkheid van Outlook.com. Via een Alias in outlook.com kan ik ook mail versturen onder mijn gmail account via outlook.com

Bing

• william89
Werkt de agenda van outlook.com ook met push? Iets met iCal of CalDAV ofzo? Ik wil namelijk dat als ik een afspraak in mijn WP zet dat personen waar ik deze agenda mee gedeeld heb, deze afspraak gelijk binnenkrijgen.
bing69 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:25:
[...]

Forward al mijn gmail naar outlook.com vanwege de push mogelijkheid van Outlook.com. Via een Alias in outlook.com kan ik ook mail versturen onder mijn gmail account via outlook.com
Gebruik je dat op Windows Phone?

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Office 365 werkt goed op alle platformen. Mijns inziens is ActiveSync ook de beste oplossing om devices tussen verschillende platformen te synchroniseren.

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 09:38
william89 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:30:
Werkt de agenda van outlook.com ook met push? Iets met iCal of CalDAV ofzo? Ik wil namelijk dat als ik een afspraak in mijn WP zet dat personen waar ik deze agenda mee gedeeld heb, deze afspraak gelijk binnenkrijgen.

[...]

Gebruik je dat op Windows Phone?
Nee op de iphone

Bing

Pagina: 1