Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

unifying receiver

Pagina: 1
Acties:

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-11 19:46
Ik heb een Logitech keyboard en muis via een unifying receiver op mijn PC aangesloten.
De receiver die ik over heb wil ik in android stick bij de TV inzetten om (af en toe) keyboard en muis van de PC te gebruiken. Helaas geen contact.
Als ik de reserve ontvanger in de PC stop en de originele verwijder ben ik het contact kwijt.
Hoe kan ik de 2de ontvanger aanmelden bij keyboard en muis?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Hu ja je moet ze pairen. meestal gewoon ff op allebij een connect knoppie drukken.

Iperf

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
fish schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:31:
Hu ja je moet ze pairen. meestal gewoon ff op allebij een connect knoppie drukken.
Afbeeldingslocatie: http://pu5h.info/sites/pu5h.info/files/field/image/Logitech-Unifying-Receiver_1.jpg

Knopje? :?

Al zal d'r ongetwijfeld een manier zijn om ze wel te pairen, maar een knopje is dat denk ik niet :+

[ Voor 60% gewijzigd door Osiris op 04-11-2013 21:35 ]

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ok deze heeft geen knoppie. ik zie ook weinig specs kwa keyboard

Mijn logitechs hebben een knoppie

[ Voor 22% gewijzigd door Fish op 04-11-2013 21:36 ]

Iperf

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het knopje voor het pairen zit in de software van Logitech. Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/images/support/16714.1.0.jpg

De procedure is dacht ik: Apparatuur uitzetten, unifying software inschakelen, apparatuur aanzetten, klaar :)

[ Voor 73% gewijzigd door Raven op 04-11-2013 21:39 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

is dit iets ?

Google Play: Logitech Keyboard Plus

kweenie hoor maar ik gpk dat je het dan als een ap moet zoeken

[ Voor 19% gewijzigd door Fish op 04-11-2013 21:41 ]

Iperf

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die is voor bluetooth ramplanken zo te zien, doet niks met unifying.
edit: Voor één specifieke ramplank lijkt het: "for the Logitech Ultrathin Keyboard"

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 04-11-2013 21:42 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-11 19:46
@ Raven,
bedankt....tis gelukt via Setpoint.
Was even wat prutsen omdat bedienen van Setpoint met muis en met 2 ontvangers in de PC (natuurlijk) niet ging. Gelukkig heb ik ook nog een draadjesmuis en zodoende kon ik de 2de ontvanger aanmelden bij keyboard en muis.

Update:
alhoewel....even de receivers gewisseld in de PC en nu herkent de muis de originele receiver niet meer.... :?

In setpoint doorgeklikt naar "meer informatie"....helaas een apparaat op 2 ontvangers kan niet....einde oefening ;(

[ Voor 31% gewijzigd door 51bert op 04-11-2013 22:03 ]

Pagina: 1