Toon posts:

Post apocalyptische storm sniper casemod tips

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enige ideeën of tips? Wou nog roestige uitlaten aan de zijkant vast maken en mijn pantscrapes laten roesten (Een makkelijke techniek voor snelroest is welkom..Alle ideeën eigenlijk wel)

Alvast bedankt!

Jgoldenbeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

snelroest: de boel ontvetten met remmenreiniger en ff buiten laten liggen. Een flink zuur kan ook helpen, dat laat de boel flink snel oxideren, al is het vaak wel vlekkerig. Natuurlijk moet het wel staal zijn, alu roest niet [maar oxideert wel]

En bij post-apo zou ik ook nog iets van kogelgaten ofzo erin zien te krijgen, hoe realistischer, hoe beter.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zou ik die kogelgaten doen? :P En geef eens een voorbeeld van een goed zuur wat ik vast in huis heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry H.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:13:
Hoe zou ik die kogelgaten doen? :P En geef eens een voorbeeld van een goed zuur wat ik vast in huis heb?
Vinger in je keel? 8)7

Reviews: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ferry nee dat is ziek xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:13:
Pistool kopen. Misschien niet een echte, maar iets wat een 'druk' kan geven. Desnoods pak je een hamer met een staaf van een leuke diameter en sla je hem er door heen. Afhankelijk van het materiaal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:32:
[...]

Pistool kopen. Misschien niet een echte, maar iets wat een 'druk' kan geven. Desnoods pak je een hamer met een staaf van een leuke diameter en sla je hem er door heen. Afhankelijk van het materiaal natuurlijk.
Het is staal, weet niet of dat gaat werken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:34:
[...]

Het is staal, weet niet of dat gaat werken :S
Probeer het eens met een klein stukje staal. In feite kun je een 'pin' erdoorheen slaan en voila daar heb je een 'kogelgat'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik denk dat je gewoon zelf even wat moet proberen IPV voor te laten kauwen ;) Probeer het op een oude kast, bekijk wat andere mods...
En om dan toch nog een tip te geven: zout water in een plantenspuit. Paar keer inspuiten. Roest nog dagen na, (en geeft ook wel flink af, dus met een doek opwrijven tenzij je het graag aan je handen en kleding wil hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ga naar een luichtbuksshoot waar ze met zware PCP's schieten, Op da Maasvlakte worden die eens in de zoveel tijd gehouden. De wat zwaardere .223's .30X'jes en 9mm's ponsen zo een paar gaatjes door je pc heen. Misschien mag je wel zelf schieten, helemaal leuk. En ja, nog legaal ook.

En zuur, aan zoutzuur is niet zo moeilijk te komen. Kun je volgens mij bij de Gammel wel kopen. Ik gebruikte Eikensap, looizuur dus, ph van 2,5 ofzo, roestte mijn lage kwaliteit RVS multitool heel makkelijk en mooi oppervlakkig, dus niet door laten rotten.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie tips en hulp, ga kijken wanneer ik tijd heb om weer wat te modden en upload wel als ik helemaal tevreden ben ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earvaag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:15
iun de modelbouw is dit wel iets wat vaak gedaan word, gewoon met verf icm trucjes

zoals hier, nabootsen van roest op een plastic modeltank http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=184&t=33375

vast wel meer te vinden nog op google. En lijkt me een betere oplossing dan het echt te laten roesten. Maja het is wel weer wat lastiger om te maken zodat het echt lijkt https://www.google.nl/#q=modelbouw+roest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_ferry_ schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:50:
Ik denk dat je gewoon zelf even wat moet proberen IPV voor te laten kauwen ;) Probeer het op een oude kast, bekijk wat andere mods...
En om dan toch nog een tip te geven: zout water in een plantenspuit. Paar keer inspuiten. Roest nog dagen na, (en geeft ook wel flink af, dus met een doek opwrijven tenzij je het graag aan je handen en kleding wil hebben)
Was ook niet mijn bedoeling geweest om het voor te laten kauwen (Behalve dat van de roest, daar had ik echt wat hulp bij nodig) Maar eerder gewoon ideeén en inspiratie :P
earvaag schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:44:
iun de modelbouw is dit wel iets wat vaak gedaan word, gewoon met verf icm trucjes

zoals hier, nabootsen van roest op een plastic modeltank http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=184&t=33375

vast wel meer te vinden nog op google. En lijkt me een betere oplossing dan het echt te laten roesten. Maja het is wel weer wat lastiger om te maken zodat het echt lijkt https://www.google.nl/#q=modelbouw+roest
Bedankt, maar denk dat ik het liever echt laat roesten :P
Denk dat ik de roest met patina (Patineerspul) ga maken..Lekker makkelijk xP

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de sake of inspiratie. Heb je deze al gezien?

http://img.gawkerassets.c...ose9zxhvjpg/ku-bigpic.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zin om nee te zeggen maar ik ben bang van wel :P Is inderdaad een mooi ding, maar niet helemaal de look waar ik voor ga. Ga meer voor een Mad Max/borderlands/Rage geinspireerde post-apo look. Met veel ruw en roest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessermoldX
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-10 09:33
voor roest kan je ook bier+zout of er overheen pissen en er dan ook zout overheen gooien
Pagina: 1