Hallo tweakers ik heb jullie hulp nodig.
Al een tijdje zit ik erover te denken om een nieuwe TV aan te schaffen vanwege het feit dat ik nog met een ouderwetse pre HD-Ready TV zit te gamen. Nu komt de Playstation 4 er aan en vind ik die nieuwe TV toch wel erg tijd worden. Dus heb ik onderzoek gedaan, talloze sites bezocht en daar 101 tegenstrijdige verhalen gehoort. Door de bomen zie ik dus het bos niet meer.
Maar goed, wat verlang ik van de TV?
- Ik ga er op gamen, dus daar moet hij geschikt voor zijn. Hoe dit nu zit met Hz en Motionblur en Input lag geen flauw benul.
- Hij gaat in de huiskamer staan, dus er wordt ook standaard TV en DVD/Blu-ray op gekeken.
- Rond de 40 inch groot.
- 3D hoeft van mij niet.
- Smart TV hoeft van mij ook niet.
- Rond de 400 euro of wat hoger.
Eventuele TV's die ik zelf heb ontdekt.
pricewatch: Samsung UE40EH5300W
pricewatch: Samsung UE40EH5000
(Het hoeft geen Samsung te zijn.)
Met vriendelijke groeten,
Ruben Mennink (Baghram)
Al een tijdje zit ik erover te denken om een nieuwe TV aan te schaffen vanwege het feit dat ik nog met een ouderwetse pre HD-Ready TV zit te gamen. Nu komt de Playstation 4 er aan en vind ik die nieuwe TV toch wel erg tijd worden. Dus heb ik onderzoek gedaan, talloze sites bezocht en daar 101 tegenstrijdige verhalen gehoort. Door de bomen zie ik dus het bos niet meer.
Maar goed, wat verlang ik van de TV?
- Ik ga er op gamen, dus daar moet hij geschikt voor zijn. Hoe dit nu zit met Hz en Motionblur en Input lag geen flauw benul.
- Hij gaat in de huiskamer staan, dus er wordt ook standaard TV en DVD/Blu-ray op gekeken.
- Rond de 40 inch groot.
- 3D hoeft van mij niet.
- Smart TV hoeft van mij ook niet.
- Rond de 400 euro of wat hoger.
Eventuele TV's die ik zelf heb ontdekt.
pricewatch: Samsung UE40EH5300W
pricewatch: Samsung UE40EH5000
(Het hoeft geen Samsung te zijn.)
Met vriendelijke groeten,
Ruben Mennink (Baghram)