Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Degelijke TV gezocht voor rond de 400 euro of iets meer.

Pagina: 1
Acties:

• Baghram
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 00:07
Hallo tweakers ik heb jullie hulp nodig.

Al een tijdje zit ik erover te denken om een nieuwe TV aan te schaffen vanwege het feit dat ik nog met een ouderwetse pre HD-Ready TV zit te gamen. Nu komt de Playstation 4 er aan en vind ik die nieuwe TV toch wel erg tijd worden. Dus heb ik onderzoek gedaan, talloze sites bezocht en daar 101 tegenstrijdige verhalen gehoort. Door de bomen zie ik dus het bos niet meer.

Maar goed, wat verlang ik van de TV?

- Ik ga er op gamen, dus daar moet hij geschikt voor zijn. Hoe dit nu zit met Hz en Motionblur en Input lag geen flauw benul.

- Hij gaat in de huiskamer staan, dus er wordt ook standaard TV en DVD/Blu-ray op gekeken.

- Rond de 40 inch groot.

- 3D hoeft van mij niet.

- Smart TV hoeft van mij ook niet.

- Rond de 400 euro of wat hoger.

Eventuele TV's die ik zelf heb ontdekt.

pricewatch: Samsung UE40EH5300W

pricewatch: Samsung UE40EH5000

(Het hoeft geen Samsung te zijn.)

Met vriendelijke groeten,

Ruben Mennink (Baghram)

• Sjaak2k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 17:05
Samsung maakt in mijn mening goede lcd televisies. Ik heb nog een model zien staan wat iets boven het budget valt maar wel een tree hoger staat.
Samsung UE40EH6030

De tv's die je zelf noemt zijn 50hz televisies, deze is een 100 hz model. Maar het zijn allemaal goede modellen die je zelf met wat afstel werk een prima beeld kan laten zien.

[ Voor 26% gewijzigd door Sjaak2k op 05-11-2013 01:13 ]

• Baghram
Sjaak2k schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 01:09:
Samsung maakt in mijn mening goede lcd televisies. Ik heb nog een model zien staan wat iets boven het budget valt maar wel een tree hoger staat.
Samsung UE40EH6030

De tv's die je zelf noemt zijn 50hz televisies, deze is een 100 hz model. Maar het zijn allemaal goede modellen die je zelf met wat afstel werk een prima beeld kan laten zien.
Bedankt! Dat is inderdaad ook nog een goede optie. Ik maak me inderdaad wel zorgen over de 50 Hz op de modellen die ik gevonden had. Overigens werd er in de winkel me een Sharp TV aangeraden (699 iets boven mijn budget maar als het echt moet lukt dat nog wel.) Is dat ook een interessant merk of moet ik het toch in een andere hoek zoeken?

Wat denken jullie trouwens van deze? pricewatch: Samsung UE40F6400 Zwart

[ Voor 8% gewijzigd door Baghram op 05-11-2013 02:42 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
LCD televisies zijn minder geschikt om op te gamen. Wanneer je ze op een eventuele game-mode zet, worden alle beeldverbeteringsopties uitgeschakeld om de input lag te verlagen. Resultaat hiervan is dat je niets hebt aan 100Hz, 200Hz of welke techniek dan ook want het scherm komt dan in een 50Hz stand.

Als gamen belangrijk is, kun je beter voor een plasma gaan. Dat zijn sowieso betere televisies en hebben een beeldkwaliteit waar geen LCD tegenop kan.

Verwijderd

S1NN3D schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:17:
LCD televisies zijn minder geschikt om op te gamen. Wanneer je ze op een eventuele game-mode zet, worden alle beeldverbeteringsopties uitgeschakeld om de input lag te verlagen. Resultaat hiervan is dat je niets hebt aan 100Hz, 200Hz of welke techniek dan ook want het scherm komt dan in een 50Hz stand.

Als gamen belangrijk is, kun je beter voor een plasma gaan. Dat zijn sowieso betere televisies en hebben een beeldkwaliteit waar geen LCD tegenop kan.
Ware het niet dat plasma's lastiger te krijgen zijn voor kleinere diameters :)

• S1NN3D
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:32:
[...]

Ware het niet dat plasma's lastiger te krijgen zijn voor kleinere diameters :)
Klopt maar aangezien TS rond de 40 inch zoekt, lijkt me 42 inch toch wel een optie. ;)

• Baghram

Zijn er degelijke Plasma TV's die aan mijn budget voldoen? (Max 700,-)

• M-dgrt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-06 20:52
De ideale oplossing voor dit budget is een 42st50, zeer lage input lag en binnen budget. Staat een mooie op de bekende tweedehands markt.

• S1NN3D
  • Niet online
Deze had ik ook zien staan. De ST50 is een erg goede televisie. De opvolger hiervan, ST60, is ook een goede tv en valt binnen het budget maar heeft helaas een wat hogere input lag. Een GT-model is weer wat duurder en valt daardoor buiten het budget. Het is erg lastig om nog aan een nieuwe ST50 te komen maar je zou eens wat zaken kunnen proberen; dat is echt een top-tv.

Edit: volgens de Kieskeurig-site zouden er nog 2 leverancier zijn die deze tv zouden kunnen leveren; binnen je budget. Je kan voor het geld geen betere tv kopen dus het is de moeite waard om te informeren in mijn ogen.

[ Voor 23% gewijzigd door S1NN3D op 05-11-2013 10:26 ]

• Sjaak2k

Tenzij je een 100hz paneel hebt. Naast het feit dat een 50hz zat is om op te gamen.
Ben het met je eens dat plasma koning is, maar dat gaat niet lang meer duren vrees ik.

• Sjaak2k
Ik zou zeker geen st50 kopen. Voor de 700 euro die je noemt koop je ook een 42ST60

• S1NN3D
  • Niet online
Sjaak2k schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:38:
Tenzij je een 100hz paneel hebt. Naast het feit dat een 50hz zat is om op te gamen.
Ben het met je eens dat plasma koning is, maar dat gaat niet lang meer duren vrees ik.
In de gamemodus heb je niets meer aan die 100Hz. En gezien de motion blurring op een lcd zijn deze schremen ook bij 50Hz minder aantrekkelijk om te gamen.
Sjaak2k schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:40:
Ik zou zeker geen st50 kopen. Voor de 700 euro die je noemt koop je ook een 42ST60
De ST60 heeft een hogere input lag en is minder geschikt om te gamen. Check de reviews maar.

• Sjaak2k
Daar zal de gemiddelde gamer helemaal niets van merken. Je bent zot als je een ST50 koopt alleen om die reden. Het scherm is verder zoveel verbeterd ten opzichte van de ST50. 16 tegen 47 ms.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjaak2k op 05-11-2013 11:14 ]

• Sjaak2k
S1NN3D schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:08:
[...]

In de gamemodus heb je niets meer aan die 100Hz. En gezien de motion blurring op een lcd zijn deze schremen ook bij 50Hz minder aantrekkelijk om te gamen.

[...]

De ST60 heeft een hogere input lag en is minder geschikt om te gamen. Check de reviews maar.
Je weet toch dat er native 100hz panelen zijn he...

• S1NN3D
  • Niet online
De ST60 is inderdaad verbeterd t.o.v. de ST50 maar heeft een hogere input lag. Voor de gemiddelde gamers misschien niets eens zo dramatisch maar een nadeel bij snelle games als bijvoorbeeld first person shooters.

Ja, er zijn native 100Hz panelen, maar een lcd blijft minder geschikt om te gamen.

En jij weet toch ook dat je de "Wijzig" knop moet gebruiken om je post te editen i.p.v. meedere posts achter elkaar te doen...

• Sjaak2k
En dan nog voor de meeste totaal niet merkbaar. En alle andere verbeteringen in acht genomen zou ik dat dus niet doen. De ST60 is beter dan de VT50 van het jaar er voor. Motion blur is al lang niet meer zo'n probleem als je het doet lijken.
En nee dat wist ik niet.

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 15:41
Ik sluit me aan bij de vraag van de TS, want ik zit met hetzelfde. Budget ook. Voor mij geldt dat rond de 40inch toch wel een beetje het minimum is want ik zit er toch wel 4 a 5 meter vanaf.

Zeg die input lag, wat is die gemiddeld voor een gewone TV, en is dat een probleem als je af en toe eens een spelletje speelt op de console?

Ik heb een media center (XBMC) en kijk dus via HDMI; speelt input lag dan ook nog een rol? Wordt het geluid ook mee vertraagd en hoe zit het als je geluid over je stereo set wilt?

• Sjaak2k
Tenzij je pro gamer bent durf ik te zeggen dat je daar geen last van zal hebben. Mocht er lipsync issues zijn is dat met xbmc makkelijk te verhelpen. Ik zou vooral voor zo groot mogelijk formaat gaan, 4-5 meter is een flinke afstand.

• Baghram
Deze 42ST60 is dus de optimale TV voor mij volgens jullie? Ik heb inderdaad ook erg goede verhalen gehoord over Plasma en was er al in geïntresseerd.

Wat is dan het verschil in de modellen? Ik zie hier bijvoorbeeld de Panasonic TX-42ST60E en de Panasonic TX-P42ST60 die nog weer flink wat duurder is.

Nu heb ik wel wat schrikbarende dingen gelezen over de ST50 zie hier: http://www.kieskeurig.nl/...x-p42st50/reviews/1047001

[ Voor 21% gewijzigd door Baghram op 05-11-2013 22:54 ]

• Morzzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-10 14:04
pricewatch: Samsung UE46F5000 Zwart

Op het moment voor 500 ekkers bij de Mediamarkt...

Wel even zorgen dat je geen slachtoffer wordt van de panel lottery!

• S1NN3D
  • Niet online
Baghram schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:22:
[...]
Nu heb ik wel wat schrikbarende dingen gelezen over de ST50 zie hier: http://www.kieskeurig.nl/...x-p42st50/reviews/1047001
Je moet er wel altijd rekening mee houden dat mensen sneller op internet gaan roepen dat iets slecht is dan dat iets goed is. En daarnaast is Kieskeurig niet bepaald een site waar je serieuze reviews tegenkomt. Ik zou me er niet zo druk om maken.

• Sjaak2k
Ik heb persoonlijk ook slechte ervaringen met de 50 series. Maar heb ook ruim wat 50 modellen gezien die nergens last van hadden. Niet naar alle negatieve praatjes luisteren. Ik weet dat als er wat mis is Panasonic dat keurig oplost.
Ik zou ondanks de hogere inputlag voor de ST60 gaan, accuratere kleuren, betere witbalans, betere afstelmogelijkheden. Eigenlijk doet ie bijna niet onder voor de VT50. Mocht je je toch zorgen maken om inputlag, pak je console ga naar een winkel en probeer het uit.

• Baghram
Om een lang verhaal kort te maken. Uitendelijk gegaan voor een LG 42 LA6918. Goede keuze? Want ik heb nog een maand om hem om te ruilen.

• S1NN3D
  • Niet online
Als jij er tevreden mee bent is het toch prima.

Als ik de specs van die LG in de Pricewatch bekijk, is mijn reactie: OMG, je hebt zo'n € 900 betaald voor een tv met in basis een 50Hz paneel. 7(8)7 Die zou ik dus meteen terugbrengen en voor minder geld alsnog een ST50 of ST60 van Panasonic gaan halen. Heb je geld over en beter beeld. Dat zou mijn keuze zijn.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik zou dat ding ook direct terugbrengen en een plasma halen. Sneller en veel mooier beeld.

People as things, that’s where it starts.

• Baghram
Maar plasma gaat er wel uit over een jaar of wat. En de verkoper zei dat je met name wanneer je veel games speelt je snel inbrandingsverschijnselen gaat krijgen vanwege de statische elementen. (Het model van de ST60 in de winkel dat bijna nooit aan heeft gestaan was ook al behoorlijk ingebrand.) Dus wat moet ik nu? Moet wel zeggen dat ik nu ik de TV heb neergezet ik het wel erg onrustig vind kijken.

En een ST50 (mijn eerste keuze) was nergens meer te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Baghram op 07-11-2013 23:20 ]

Verwijderd

Simpel voor jouw gebruik is een Samsung f5000 serie het beste. Goedkoop, lage input lag voor gamen en redelijke beeldkwaliteit. Aangezien je budget niet toereikend genoeg is voor een Panasonic plasma is dit je beste optie.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Baghram schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:18:
Maar plasma gaat er wel uit over een jaar of wat.
Maakt dat iets uit voor de televisie? Het is niet zo dat als plasma van Panasonic eruit is, jouw televisie ineens minder mooi wordt of slechter gaat werken.
En de verkoper zei dat je met name wanneer je veel games speelt je snel inbrandingsverschijnselen gaat krijgen vanwege de statische elementen. (Het model van de ST60 in de winkel dat bijna nooit aan heeft gestaan was ook al behoorlijk ingebrand.)
Aldus de verkoper. Daar moet je sowieso niet al te veel naar luisteren want die verkoop op marges en hij is blijkbaar een goede verkoper want hij heeft jou een miskoop laten doen. Die televisie die je nu hebt is veel en veel te duur voor zijn prestaties. Genoeg LCD televisies die veel beter presteren voor die prijs en zelfs goedkopere modellen zoals de Sony KDL-42W655A. Veel meer waar voor je geld want nu ben je afgezet.
Dus wat moet ik nu? Moet wel zeggen dat ik nu ik de TV heb neergezet ik het wel erg onrustig vind kijken.
Sowieso terugbrengen en niet zomaar een model kopen. Nu zit je met een dure televisie en heb je alsnog een slechte beeldkwaliteit. Tevens heb je nu ook gevoeld wat een 50Hz LCD televisie is en dit dus onrustig kijkt dus plasma zou helemaal niet een slechte keuze zijn.

• Baghram
Dimens schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:29:
[...]

Maakt dat iets uit voor de televisie? Het is niet zo dat als plasma van Panasonic eruit is, jouw televisie ineens minder mooi wordt of slechter gaat werken.

[...]

Aldus de verkoper. Daar moet je sowieso niet al te veel naar luisteren want die verkoop op marges en hij is blijkbaar een goede verkoper want hij heeft jou een miskoop laten doen. Die televisie die je nu hebt is veel en veel te duur voor zijn prestaties. Genoeg LCD televisies die veel beter presteren voor die prijs en zelfs goedkopere modellen zoals de Sony KDL-42W655A. Veel meer waar voor je geld want nu ben je afgezet.

[...]

Sowieso terugbrengen en niet zomaar een model kopen. Nu zit je met een dure televisie en heb je alsnog een slechte beeldkwaliteit. Tevens heb je nu ook gevoeld wat een 50Hz LCD televisie is en dit dus onrustig kijkt dus plasma zou helemaal niet een slechte keuze zijn.
Stel dat ik deze TV nu inruil en een model van een vergelijkbare prijsklasse kan krijgen. Wat zou je me dan aanraden? Zowel LCD als Plasma. Deze vraag is gericht naar iedereen hier, want ik heb er de ballen verstand van en blijkbaar maken de verkopers daar mooi gebruik van. Nogmaals, ik ben van plan om er veel op te gamen en hij zal ook voor alledaagse dingen worden gebruikt: films, TV kijken (Non-HD als dat uitmaakt.)

Overigens, stel dat Plasma er over een jaar uitvliegt en over anderhalf jaar begint mijn paneel ernstige inbrandingsverschijnselen te vertonen, wordt het paneel dan vervangen? Dit was iets wat de verkoper ook tegen mij zei dat Panasonic inbranding door games (dus UI, minimap etc). Niet vergoedt omdat ze kunnen zien waardoor dat komt. Nadat ik zag dat de VT60 die daar aan de muur hing (die bijna nooit heeft aan gestaan) ingebrand was.

Btw, Ik heb de TV gekocht bij fotobouw die ik weer gevonden heb via platteTV.nl

[ Voor 8% gewijzigd door Baghram op 08-11-2013 00:04 ]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

verkopers liegen. Klinkt heel hard, maar de eerlijke verkoper gaat failliet, zeker in TV land. Je verkoopt niet het beste product, je verkoopt het product met de meeste winst voor jou als verkoper.

Denk dat alle Panasonic plasma's beter zijn. En ik betwijfel of ze zo snel inbranden, volgens mij is dat echte verkopers bullshit.

• Baghram
Na zelf zoeken naar de beste game TV's kom ik uit op de Sony KDL-40W905 of de Panasonic GT60. Welke heeft jullie voorkeur?

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

GT60, met afstand.

Want:
Mooiere kleuren, veel beter contrast [ik speel games ook voor de pracht en praal]
zeer soepel beeld.

Hij is maar iets minder zuinig [gaat je kachel ook minder snel aan]en inbranden is volgens mij veel minder een punt geworden bij plasma's.

Zelf vind ik LCD's gewoon best lelijk beeld geven, veel minder "natuurlijk" dan een goede plasma of CRT.

• S1NN3D
  • Niet online
Baghram schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 02:49:
Na zelf zoeken naar de beste game TV's kom ik uit op de Sony KDL-40W905 of de Panasonic GT60. Welke heeft jullie voorkeur?
Dit is een no-brainer, de GT60 natuurlijk. Daar hoef ik geen seconde over na te denken.

Edit: Die verkoper heeft je imho echt genaaid en een te dure flut-tv verkocht. :X

[ Voor 11% gewijzigd door S1NN3D op 08-11-2013 07:25 ]

• Dimens
Baghram schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:53:
[...]

Stel dat ik deze TV nu inruil en een model van een vergelijkbare prijsklasse kan krijgen. Wat zou je me dan aanraden?
Gezien het budget wel toereikend is, raad ik je zeker aan een Panasonic TX-P42GT60 te halen.
Overigens, stel dat Plasma er over een jaar uitvliegt en over anderhalf jaar begint mijn paneel ernstige inbrandingsverschijnselen te vertonen, wordt het paneel dan vervangen? Dit was iets wat de verkoper ook tegen mij zei dat Panasonic inbranding door games (dus UI, minimap etc). Niet vergoedt omdat ze kunnen zien waardoor dat komt.
Inbranding valt niet onder de garantie dus nee, daar zul je geen vergoeding voor krijgen. Alleen als de televisie na een korte tijd al duidelijke inbrandingsverschijnselen vertoont zonder intensief gebruik, wil Panasonic nog wel eens garantie geven op het toestel.
Nadat ik zag dat de VT60 die daar aan de muur hing (die bijna nooit heeft aan gestaan) ingebrand was.
Aldus de verkoper. Ondertussen staat die televisie waarschijnlijk de gehele dag door aan op hetzelfde kanaal en is het zeer logisch dat de televisie ingebrand is. Dat zie je vaker terug bij showmodellen wat de verkopers goed uitkomt want dan kunnen ze mooi plasma afkraken en een LCD verkopen waar veel op verdiend wordt.

Ondertussen vertellen ze niet dat als jouw LCD televisie een grote hoeveelheid backlight clouding vertoont, je maar net geluk moet hebben dat het genoeg clouding is om een vervangend paneel te krijgen.

Niet zoveel zorgen maken om inbranden. Tenzij je van plan bent om dagenlang achterelkaar 10 uur dezelfde game te spelen, is de kans klein op inbranding en zal de televisie enkel tijdelijk Image Retention vertonen. Dat is niet erg.

Verwijderd

S1NN3D schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 07:24:
[...]

Dit is een no-brainer, de GT60 natuurlijk. Daar hoef ik geen seconde over na te denken.

Edit: Die verkoper heeft je imho echt genaaid en een te dure flut-tv verkocht. :X
Dat is wel erg kort door de bocht :)

Plasma's hebben volgens mij meer kwaliteit mbt uniform licht, kijkhoek, beeldbewegingen, kleuren en contrasten, maar persoonlijk merk ik erg stotterig en onrustige beweging van het backlight.

Zelf zou ik dus eerder voor een w905 gaan dan voor een gt60.

Voor LCD standaarden is de w905 dus een heel goed alternatief voor mensen die gevoelig zijn voor onrustig plasma geflikker. Ik weet voor mezelf in iedergeval liever de w905 dan een f8000.

edit: als je ongevoelig bent voor plasma geflikker zou ik inderdaad eerder voor een gt60 gaan dan voor een w905, daar ben ik het mee eens.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 17:00 ]

• Dimens
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:53:
[...]

Dat is wel erg kort door de bocht :)

Plasma's hebben volgens mij meer kwaliteit mbt uniform licht, kijkhoek, beeldbewegingen, kleuren en contrasten, maar persoonlijk merk ik erg stotterig en onrustige beweging van het backlight.
Plasma heeft geen backlight maar is self luminated. Je ziet dus geen backlight flikkeren maar de pixels zelf. Dit verschilt overigens ook met omgevingslicht en de frequentie van het paneel. In een winkel zul je al veel sneller de flikkering van plasma zien dan in een thuissituatie. Dit komt door interferentie van verschillende frequenties waar de ogen zich niet goed op kunnen aanpassen.

Naast dat zal een paneel op 50Hz of 60Hz sneller zichtbare flikker geven dan een paneel op 96Hz of 100Hz. Het zien van plasma flikker wil dus niet per direct zeggen dat je de flikker van plasma altijd ziet. Pas dus op met het geven van dit advies want je zou iemand een hele goede televisie kunnen ontnemen.

Verwijderd

Zal ik zeker doen, en zoals ik al schreef, gt60 zou ook gewoon mijn keuze zijn als ik mij geen 'zorgen' zou maken om het geflikker dat ik constateerde (zowel thuis als winkelsituaties, verschillende beeldbronnen).

• Baghram
De uiteindelijke TV is toch de Sony geworden. Mijn budget was maximaal 1100,- na alles bij elkaar te sprokkelen wat ik kon en de verkoper die zijn uiterste best heeft gedaan om alles te doen om op die prijs te komen. Is dit toch de uiteindelijke keuze geworden omdat ik af en toe neiging heb tot marathon sessies gamen en de kans tot inbranden dan toch erg toeneemt. De Sony heeft dit risico niet en heeft toch uitstekend beeld zeker voor een LED. (Iig volgens behoorlijk wat mensen).

Bedankt voor al het advies jullie zijn zoals ik van tweakers gewend ben top lui.

• Sjaak2k
Veel plezier met je tv :)

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11 16:51

StrongArmLance

Endless flow

Ik heb de originele TS vraag. Een 40 (of 32) inch tv, occasioneel een spelletje (FIFA (voetbal)) vooral filmpjes. Voor 400 inch. dat is toch wel redelijk de max, ik was inderdaad ook al op die Samsungs uit de TS gestuit aangezien dat vaak de goedkopere tv's zijn waar wél recensies op zijn, die ook nog wel aardig positief zijn. Maar ik hoor altijd wat anders over Hz, en vraag me af of dit veel uitmaakt voor FIFA (en films), als je 50Hz hebt. En wat het beste model is met die prijs.
Live voetbal kijk ik wel op de betere tv.

• Durandal
Hoe zijn de LG Plasma's in vergelijking met de Panasonic's?

Bijvoorbeeld
pricewatch: LG 50PN6504 Zwart
pricewatch: LG 60PN6504 Zwart

Of kan ik voor onder de 800 euro beter een 50/60 inch LCD zoeken?

(Weet iemand trouwens goede test-sites voor TVs?)

• S1NN3D
  • Niet online
Durandal schreef op zondag 24 november 2013 @ 04:43:

Bijvoorbeeld
Die zijn minder.
Zo'n grote lcd tv voor die prijs zal vast niet zo geweldig zijn. Ik zou voor de ST60 gaan van Panasonic.
hdtvtest.co.uk

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:29
Durandal schreef op zondag 24 november 2013 @ 04:43:

Bijvoorbeeld

Ik heb sinds 3 weken de LG 50PN6504 en ben zeer tevreden. Ik kan het niet vergelijken met andere plasma's aangezien ik die nooit heb gehad maar een reuze verschil met LCD of oude beeldbuizen.

• Durandal
Ja het prijsverschil met een Panasonic is zo groot dat dat het verschil in beeldkwaliteit misschien wel kan compenseren. Ik kan niet veel reviews vinden maar de (gebruikers)reviews die ik vindt zijn over het algemeen tevreden.
Ik heb zelf ook nog geen plasma ervaring. Ik heb voor TV ook nog beeldbuizen en het mooiste scherm dat ik heb momenteel is mijn 24 inch IPS monitor dus daar kan ik het mee vergelijken. Is het minstens net zo mooi dan vindt ik het goed. De meeste LCD TVs vindt ik er niet uit zien.

Ik ga dus morgen even kijken in de meest dichtsbijzijnde winkel.

Kom je trouwens geen HDMI of SCART te kort? Maar 2 hdmi en 1 scart op je tv als ik het goed heb.

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:29
Ik kom persoonlijk geen aansluitingen te kort maar ik gebruik de tv dan ook enkel en alleen om tv te kijken en heb geen andere apparatuur aangesloten.
Pagina: 1