[iOS 7] Unable to join the network "Random SSID"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom. Ik ben momenteel in Nepal met mn vriendin. Zij een iphone4 en ik een iphone5. Beiden ios7 maar waar zij zonder problemen elke wifi kan joinen van de hotels en restaurants wil mijn iphone met geen een verbinden. Ik weet niet waardoor het niet meer werkt. Ik heb op het vliegveld in Malaysa sporadisch kunnen verbinden maar alle andere keren krijg ik de melding "Unable to join the network "random ssid". Behoorlijk ruk!

Ik heb mn iphone al gereset via de settings. Network settings reset en all content en settings reset. Iphone ook al hard gereset en verschillende truukjes met flight mode aan en uit, apn settings aanpassen, naam aanpassen en proxy op auto ipv off maar niets werkt.

Uiteraard weet ik zeker dat het ingevoerde wachtwoord goed is want bij mijn vriendin dr iphone werkt hetzelfde netwerk wel.

Hebben jullie nog een idee wat ik kan proberen? Een complete restore kan ik dus niet uitvoeren want ik heb geen itunes in de buurt.

[ Voor 0% gewijzigd door Tristan op 05-11-2013 04:49 . Reden: Typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Kamp nog steeds met het probleem. Denk dat ik thuis over een week maar een reinstall doe en hopen dat het dan weer werkt.