Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik zie dat Dixons weer een aanbieding heeft voor iTunes gift cards. (2x25 voor €40).Maar die korting staat niet in het foldertje vermeld hierbij. Zijn deze uitgesloten van de actie?

Lijkt me overigens logisch gezien het feit dat het wel vaker het geval is met gift en cadeaukaarten.

Edit : staat helemaal aan het eind van de folder. Giftcards e.d zijn uitgesloten.

[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 05-11-2013 07:39 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-05 09:36
Maar wat is er zo bijzonder aan deze actie, het ontgaat me compleet.Ik vind hem zelfs behoorlijk tegenvallen. Als je € 2000,- besteed ontvang je toch wel een korting van maximaal 5%. Fantastisch hoor ;)
Of ontgaat me hier nou iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:34
thefox154 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:15:
Maar wat is er zo bijzonder aan deze actie, het ontgaat me compleet.Ik vind hem zelfs behoorlijk tegenvallen. Als je € 2000,- besteed ontvang je toch wel een korting van maximaal 5%. Fantastisch hoor ;)
Of ontgaat me hier nou iets?
Dat idee heb ik nou ook.

Mocht er toch iemand zo gek zijn, hier is mijn code, want ik ga hem niet gebruiken: DGG63263B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johannesberg740
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-05 07:55
Het ontgaat mij even wat hier de 'actie' is. De goeie onderhandelaar haalt bij 2000 euro of meer er zonder code's meer dan 100 euro af. Daarnaast kan je de cards online niet in de winkel gebruiken en de fysieke niet in de online shop. Enig voordeel is dat 10% van de card waarde naar het goede doel gaat. Onder de 30 euro is dit toch 10 cent ;-) en 10 euro voor bestedingen van 2000 euro en meer.
'
Welk goede doelen wordt er niet gecorrespondeerd. Stichting "Help Dixons de crisis door" misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 17:22
Mijn inziens gaat het dan vooral ook om de kleinere producten, en het feit dat de actie bovenop andere acties geldt. Daardoor kun je veel producten nu het goedkoopst bij Dixons krijgen (games bijvoorbeeld).

De codes zijn niet uniek, dus het geven van codes is niet nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

De naam "gulle gift weken" is wel beetje overdreven inderdaad, alsof ze giftcards uitdelen. Het gaat in feite om geringe kortingscodes. Wel mooi meegenomen als je al van plan was iets aan te schaffen. Wel leuk voor artikelen rond de 1-2 euro, maar bij het ophalen moet je de bon wel uitknippen en inleveren. Helaas nog geen dergelijke artikelen tegengekomen die bezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-05 19:03
Tnx! Heb nu de 250GB Evo voor €139,99 :) Geen extreme korting maar toch leuk 10 euro mee gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:00
De goede doelen staan in ieder geval op de achterkant van de folder, dingen als serious request bijvoorbeeld. Het is geen extreme korting, maar toch een leuk voordeeltje als je zoals ik voor de nieuwste macbook wil gaan. Wat ik vooral makkelijk vind is dat het geen acties is van één week, maar tot eind december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Laatst online: 27-05 19:45
op scherp geprijsde computer/consumentenelektronica vind ik 5-10% korting nog niet zo slecht. Maar dan moet het wel werken. Heb een kortingscode aangevraagd, maar als ik die wil toepassen krijg ik "Cannot apply the coupon code".

op zo'n manier werkt een actie tegen je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04 21:53
Dat had ik ook, even opnieuw code aanvragen via de website en half uurtje later was ie binnen. Werkte gisteren nog, de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Laatst online: 27-05 19:45
inmiddels doet de code van gisteren het gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-05 19:36

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

ja, je krijgt ook gewoon 5 euro korting bij 30,-. Dat is toch weer 15% korting. Lekker boeiend verder over hoeveel korting het is. Iemand die iets van 30-60 euro moet kopen, kan nu mooi wat extra's pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YM.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11-2023

YM.

maxtrash schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:36:
op scherp geprijsde computer/consumentenelektronica vind ik 5-10% korting nog niet zo slecht. Maar dan moet het wel werken. Heb een kortingscode aangevraagd, maar als ik die wil toepassen krijg ik "Cannot apply the coupon code".

op zo'n manier werkt een actie tegen je...
Ik krijg hetzelfde, code gister aangevraagd en tot nu toe steeds de melding "Cannot apply the coupon code". Vandaag opnieuw code aangevraagd maar dezelfde code als gister ontvangen.

Is het iemand vandaag nog gelukt om de code toe te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het is mij zojuist gelukt om een code te gebruiken die ik via de email had aangevraagd vanmiddag. Wel mooi, had net een paar uur eerder een hard-disk gereserveerd om af te halen bij het lokale filiaal, maar toen zag ik dit topic en heb ik maar een tweede bestelling geplaatst voor thuisbezorgen, met 10 euro korting laat ik hem wel bezorgen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 22:59
hier ook telkens de melding dat de code niet toegepast kan worden (met een nieuw aangevraagde code). Iemand nog een werkende code?

code aanvragen via fb leverde wel een werkende code op

[ Voor 18% gewijzigd door Brackpc op 13-11-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:47
2 weken geleden Ipad Air gehaald in Wageningen (Dixons)

Punt is dat je bonnen via facebook / twitter / etc (media) alleen online kunt gebruiken. Code uit krantje alleen in winkel.

Dit werd mij verteld. Personeel snapte ook niet precies hoe en wat. Had een kortingscode mee, stond in de winkel maar code was niet te gebruiken. Had ik even pech. Heb toen voorgesteld de ipad 2 dagen te gebruiken, een nieuwe online te bestellen MÉT kortingscode. De "oude" terug te brengen en mijn geld weer ophalen.

Vonden ze niet nodig. Dus moest ik even folder meebrengen (die ze zelf ook niet hadden, anders hadden ze t ingevuld) Dan kreeg ik mijn geld terug. En zo gebeurde het......:)

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 09:14
https://m.facebook.com/ph...46&__user=100003379151091
MAGAZIJN UITVERKOOP - TOT 70% KORTING!
zaterdag 30 november en zondag 1 december is er een mega-uitverkoop vanuit ons centrale magazijn in Almere! Veel demomodellen en laatste exemplaren van compleet nieuwe producten moeten weg. Denk hierbij aan kortingen tot wel 70% op tablets, notebooks, camera's, games en meer.

Parkeren is gratis. Er is tevens eten en drinken verkrijgbaar. Daarnaast is er een springkussen voor de kinderen.

Wanneer? zaterdag 30 november en zondag 1 december
Hoe laat? Van 10:00 tot 15:00
Waar? Versterkerstraat 12, 1322 AP Almere

Ben je opzoek naar een koopje! Zet dan alvast dit weekend in je agenda!
Geld de gulle giften korting dan ook haha :+

[ Voor 9% gewijzigd door WhySoSerious? op 17-11-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 00:02
Wat zullen ze precies bedoelen met stapelen?

Als ik bij alle buren het dixons krantje ga vragen kan ik bv 6x 5 euro korting krijgen op een product van 60 euro?
Pagina: 1