Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'Sessie' opslaan in Windows 8

Pagina: 1
Acties:

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Bestaat er zoiets als het opslaan van je 'sessie' in Windows 8? Daarmee bedoel ik het volgende: ik heb chrome openstaan als webbrowser met een aantal tabbladen, een aantal worddocumenten staan open alsmede een aantal pdfjes. Is het dan mogelijk om dit zeg maar als geheel op te slaan zodat ik mijn pc kan afsluiten en bijvoorbeeld morgen weer verder kan gaan met dezelfde geopende documenten, programma's etc.? :+

PSN: MrMistral

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
hibernate mode?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Afhankelijk van hoe snel je weer in de lucht wilt zijn en hoeveel prik het mag kosten, heet dat slaap- of sluimerstand. Al heel lang een standaardfunctie in Windows ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Haha, ja, maar dat bedoel ik niet. Ik doel niet zozeer op het afsluiten van mijn pc. Maar bijvoorbeeld dat ik alle programma's afsluit, om vervolgens te gaan gamen of weet ik wat. Vervolgens open ik mijn opgeslagen sessie weer, et voila, chrome is er weer met bijbehorende tabbladen, documenten en pdfjes zijn ook weer geopend. Zoiets.

PSN: MrMistral

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah. Dan ken ik niets, behalve natuurlijk in de vorm van virtualisatie.

Omdat het niet gaat over Windows als OS maar tools om de state te bewaren: WOS -> CSA :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)