Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Letterlijk flexibele laptop

Pagina: 1
Acties:

• Marco1234
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-11 15:56
Hallo,

Bij toeval kwam ik deze laptops tegen, en het principe van zo'n 300 graden scharnier lijkt me wel wat.

Lenovo Flex 15

Medion Akoya S6212T

Het valt me alleen op dat de resolutie in beide gevallen slechts 1024x768 pixels is. Ik zal de laptop gebruiken als jukebox (itunes) aan mn stereo, om te internetten, youtube en films en series kijken. Ik zet hem naast mn bed op mn nachtkastje, en dan lijkt die stand mode me ideaal!

Alleen dat scherm.. Zou er in de nabije toekomst van een van beide een 1920x1080p scherm komen denken jullie? Ik heb ook een plaatje gevonden van een medion met identiek chassis die S6615T heette, mogelijk een toekomstig model met een beter scherm? Verder is er niks over te vinden, en bij email contact krijg je alleen maar zo'n algemene dooddoener terug.

Verwijderd

Er komen zeker betere schermen aan ja , de vraag is of je daarop wil wachten of dat je opzoek gaat naar iets anders.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Wat is precies het voordeel dan van zo'n 300 graden scharnier? Je zet hem dan neer met het toetsenbord naar beneden met exact dezelfde hoek van het scherm als elke normale laptop met het toetsenbord aan de voorkant. Als ie nou helemaal plat zou kunnen en ook als een soort tablet dienst kan doen, ok. Maar in dit geval is het vrij zinloos als je het mij vraagt.

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-11 15:32
Snap niet helemaal waar je vandaan haalt dat ze 1024x768 schermen hebben, want ze zijn 1366x768... Maar verder: Het komt vanzelf. Kijk ook eens naar de nieuwe Yoga's. Die gaan alleen hoop meer kosten.

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:13
Heb er net 1 gehaald als extra gezins laptop. doelstelling voor gebruik: internetten, web gaming, en excel.

1e indruk, achterkant erg goedkoop plastic, voor en binnenkant ook plastic maar in geborsteld alu look. zeker acceptabel.
Stil, heb de fan nog niet horen aanslaan.
Scherm kijkhoek redelijk, brighness gemiddeld, resolutie... tja tis maar wat je gewend ben. ik werk zelf op een full HD 15.6 inch laptop, dan is 1366x768 wel wat pixelig. Daartegen was de rest van het gezin een 17 inch op die resolutie gewend, dus zal dit scherper lijken :).
Wifi ontvangst is goed (beter dan mijn ASUS laptop en lumia 920), op twee etages van de wifi router verwijderd.
Hardeschijf, windows 8 interface en aplicaties opstarten gaat vlot. niet zo snel als een de Asus met een i7 en een 840 ssd maar absoluut niet traag.

en dat de 300 graden... het werkt verassend goed op schoot, kijkhoek is goed, touch werkt lekker, windows knop en volume control in de onderrand van het scherm is ook slim. Had ik eigenlijk helemaal niet verwacht, kocht deze laptop voor de specs vs prijs en dit is een verassende bijkomstigheid.