Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet Explorer 10 title tags in webpagina's

Pagina: 1
Acties:

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:20
Het is al een behoorlijke tijd geleden dat ik wat op tweakers heb gepost maar bij deze dan een topic over iets waar ik vandaag ontdekte en voorheen ook niet had.

Sommige webpagina's hebben on mouseover titles, voorbeeld in de screenshot (is een note op de anidb site):
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2rpuwcw.png
(deze picture is uit palemoon maar dit zou ook in Internet Explorer moeten werken wat het dus bij mij niet meer doet)

Ik heb de advanced settings van Internet Explorer gereset, dit heeft het probleem niet opgelost.

Daarna heb ik de Internet opties compleet gereset (Advanced options onder internet options en dan Reset) maar helaas dit heeft het probleem ook niet opgelost.

Op google vind je ook niet veel als je op title tag not showing gaat zoeken behalve iets over een asp.net fix wat niet echt betrekking heeft op deze bug.

Ik hoop dat iemand ervaring met dit heeft en/of weet hoe dit opgelost kan worden (bij voorkeur zonder Windows opnieuw te installeren) en ook zonder maar aan te komen met Gebruik dan een andere browser (Internet Explorer heeft tot voor kort altijd gewoon helemaal goed bij mij gewerkt).

Het enige wat het zou kunnen veroorzaken is denk ik een update die ik maandag heb geïnstalleerd (en niet in m'n update lijst kan terug vinden). Maar het zou ook gewoon kunnen dat ondertussen m'n Windows over de zeik is en ik gewoon maar Windows 8.1 is moet gaan installeren (wat ik niet kan updaten omdat Microsoft dit keer is niet toestaat een nieuwe versie te installeren als je de User folders op een andere partitie hebt gezet).

[ Voor 16% gewijzigd door Starke op 04-11-2013 16:02 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je dat probleem ook met titels in AniDB? Ik zie dat je namelijk ingelogd moet zijn om die notes te zien (heb wel een account, maar staat thuis nog ingelogd). Ik heb met Windows 8.1 en IE 11 gewoon tooltips bij episode titels (oorspronkelijk Japanse titel, alternatieve titels). Ook groepnamen krijgen een tooltip.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Starke
Hero of Time schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:08:
Heb je dat probleem ook met titels in AniDB? Ik zie dat je namelijk ingelogd moet zijn om die notes te zien (heb wel een account, maar staat thuis nog ingelogd). Ik heb met Windows 8.1 en IE 11 gewoon tooltips bij episode titels (oorspronkelijk Japanse titel, alternatieve titels). Ook groepnamen krijgen een tooltip.
Die note example is op palemoon waar ik niet ingelogged ben in anidb en daar komen ze gewoon beschikbaar (om de ratings te zien moet je ingelogged zijn). Ik kwam er ook pas net achter maar kwam er ook achter dat als die <title> tags op alle webpagina's niet meer werken (ook op sites waar bijvoorbeeld een onmouseover title wordt gegeven op een plaatje). Met Internet Explorer 10 werkt het in ieder geval niet (op m'n computer zelf op virtuele machines wel).

Correctie het gaat alleen om dit soort dingen:
code:
1
<td class="note"><span class="i_icon i_comment" title="Note: Subs from [Underwater]"><span>N</span></span></td>

Dus span titles die niet worden weergegeven (of hoe je dat ook moet noemen).

Het vreemde vind ik ook dat het opeens is verschenen, het is niet een super irritant probleem maar wel wat vervelend.

[ Voor 16% gewijzigd door Starke op 04-11-2013 16:15 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb net een anime gevonden waar er notes bij de subgroep staat en ik zie met W7 + IE10 gewoon de tooltip.

Op http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=9292 werkt deze code gewoon.
code:
1
<td class="note"><span class="i_icon i_comment" title="Note: Source: Sigh / Anime-Koi"><span>N</span></span></td

Zoals je ziet, dezelfde code.

Gebruik je toevallig compatibility mode? Ik heb die uit staan. Vind 't een stomme feature, als een pagina stuk gaat, laat 't lekker. Geeft mij alleen maar aan dat er een slechte devver achter de knoppen zit en ik er niet snel meer zal komen. Maar nou gebruik ik IE eigenlijk praktisch nooit. Ik start 'm thuis nooit want ik moet dan een VM opstarten :P.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Starke
Uiteindelijk er maar aan gegaan en toch Windows 8.1 geïnstalleerd. Voor nu werkt alles weer zoals het hoort. Nu alleen weer alle crap om Windows heen installeren maar dat is 1 a 2 dagen (voordat je alle zooi hebt ontdekt die je nog moest installeren en ook zin hebt gemaakt om het te installeren) en dan is dat ook weer voor elkaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Starke op 05-11-2013 11:47 ]