Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste paar dagen driftig met mijn smartphone gerommeld tot ik alle gestures die erin zitten een beetje onder de knie had en vlot van alles en nog wat kon schuiven, knippen, kopiëren, zoomen, enzovoort—je wilt daar niet over hoeven nadenken. Het meeste kreeg ik uiteindelijk wel voor elkaar, maar één ding, in de Chrome browser (v30) op Android 4.0 (ja, moet nog steeds upgraden, was het volgende op mijn todo-lijstje), bleef mysterieus. Op sommige websites kwam het voor dat ik bij het navigeren tussen elementen die dicht bij elkaar lagen een klein pop-up venstertje met een sterk vergrote weergave van de directe omgeving zag, waarna ik heel makkelijk het juiste element kon aantikken en Chrome rustig verder rommelde. Ik kom er maar niet achter, zelfs niet met creatieve zoekopdrachten, onder welke omstandigheden dat venstertje naar boven komt, want het heeft wel zo zijn voordelen, zo'n locale superzoom. Kan iemand mij helpen?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:04
Je zegt het zelf al: "navigeren tussen elementen die dicht bij elkaar lagen". Da's alles. Dicht bij elkaar = zoom.

Nickname does not reflect reality

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:25
je zou het ook nog kunnen vertalen als, chrome twijfelt of je link 1 of 2 bedoeld en checked dit met een pop up met grotere links.

persoonlijk vind ik het niet altijd fijn, in de AOSP browser tik ik zelden mis, terwijl chrome bij de helft van de tikken met een pop up komt..

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Oh, dus als ik het goed begrijp kan je dit effect niet bewust naar voren halen?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:33:
Oh, dus als ik het goed begrijp kan je dit effect niet bewust naar voren halen?
Zo ver mogelijk uitzoomen en elke keer tussen twee linkjes in clicken ftw! :P

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Harharhar :). Goed, die was te verwachten. Avijn, thanks voor de input, ik zal verder geen tijd meer spenderen om deze feature na te jagen.
Pagina: 1