Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers.net weergave op hires android tablets (2560x1600)

Pagina: 1
Acties:

• dutchguy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 17:13
Als deze vraag hier niet thuishoort, dan roep maar waar ik die beter kan stellen.

Als ik op mijn Android met 2560x1600 de tweakers.net site opvraag, dan wordt hij even groot weergegeven als op een andere 10" tabelt met 1280x800 resolutie (alleen wordt alles een stuk scherper weergegeven).

Is er een andere manier om de site wat "ruimer" weer te geven? Het hoeft niet helemaal hetzelfde te zijn als op mijn desktopscherm van 2560x1600 aangezien dan alles wel erg klein wordt, maar nu zie ik wel erg weinig informatie.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:37

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dit is meer iets voor Lieve Devvers, dus ik tik hem even die kant op :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
In principe is dit natuurlijk iets dat met het responsive design meegenomen moet worden. Echter focussen we ons eerst op kleine viewports (smarphones en "normale" tablets). Indien we daar mee klaar zijn zouden we inderdaad eens moeten kijken wat we doen met en grote schermen en hoge resoluties op normale schermen.

• dutchguy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 17:13
Ok, in de toekomst kan daar wat mee gedaan worden dus. Mooi zo, dan wachten we nog even af, enig idee wanneer dit aan de orde zou komen?

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 03:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Volgens mij ligt dat aan de browser.
Op mijn tablet heb je hetzelfde, simpelweg omdat het leesbaarder is. Alle andere sites hebben dat ook.
Kijk anders even naar je browser instellingen

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• GBB1
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik heb een gelijkaardige vraag. Op mijn Asus Transformer Prime TF201 10" zie ik de website prima, maar de tekst is zo klein... Als ik op mijn Nexus 5 de site bezoek is dit echt perfect leesbaar en een veel betere structuur. Dus je kan wel zeggen dat het 'Responsive design' team goed werk geleverd heeft.

Alleen op de tablet van 10" is het echt te klein. Double tap werkt niet meer in Chrome, dus bijna elk artikel moet gepinched worden om het leesbaar te maken. In de Weergave opties zitten spelen om een bepaalde view te forceren, maar dit werkt niet echt. Iemand nog enige tips? Alvast bedankt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

De weergave op grotere tablets is iets dat binnen het responsive project nog onderhanden genomen moet worden. We hebben ons in eerste instantie gericht op mobiele telefoons en kleinere tablets. Gaat dus nog komen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1