Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Meuktracker layout

Pagina: 1
Acties:

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22
Goedemiddag,

Sinds enige tijd geleden is de meuktracker voorzien van een update (ik ben vast ergens iets vergeten te lezen over een update?).

Voorheen was na het klikken op de "volledige lijst van software updates" een overzicht met kleine pictogrammen en tekst te zien.

Tegenwoordig gaat het door het leven als een ietswat groter opgeblazen pictrogram lijstje met aan de linker kant enige filters.

Graag zou ik willen weten of het mogelijk is (dmv een setting bijv?) terug te gaan naar het overzicht zoals op de hoofdpagina van de meuktracker te zien is (http://tweakers.net/meuktracker/). Ik ben een beetje de draad kwijt met alle grote pictogrammen, ze leiden enorm af.

Alvast bedankt voor de headsup! :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Nee, die weergave wordt niet langer ondersteund door ons nieuwe systeem, helaas. De meuktracker is nu net als de rest van de redactionele stukken in Symfony gehangen, wat een hoop voordelen biedt (o.a. de mogelijkheid tot filteren en is het in 1 klap responsive, wat de toegankelijkheid op mobiele telefoons zeer ten goede komt).