Hallo allemaal 
Ik ben dus op zoek naar een leuke laptop voor een leuke prijs.
Wat ga je ermee doen?
Ik gebruik hem voornamelijk voor school/werk en speel ook nog wel eens (niet al te zware) games, Ik doe het liefst zo lang mogelijk met de laptop, dus wil ik er voor dit bedrag het meeste uithalen
Ook kijk ik ook nog wel een filmpje, maar een FHD scherm is geen prio. Heb een FHD scherm staan, dus daar kan ik hem altijd op aansluiten.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Dus rond de 600 euro, max 650.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja ik neem hem wel af en toe mee, maar heb een goede rugtas dus dat komt wel goed:) accuduur is ook niet een heel groot probleem, tegenwoordig heb ik bijna overal stopcontacten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Asus/Lenovo? Om me heen wel goede ervaringen. Heb verder niet echt voorkeur, maar het liefst geen Acer/HP.
Ik heb zelf deze gevonden:
Hij ziet er qua specs leuk uit, maar ik kan nergens een fatsoenlijke review erover vinden terwijl hij bij veel winkels aangeboden wordt.
Is dit wat? En zo niet, hebben jullie andere (betere) suggesties?
Alvast bedankt!
Groet, Lennart
Ik ben dus op zoek naar een leuke laptop voor een leuke prijs.
Wat ga je ermee doen?
Ik gebruik hem voornamelijk voor school/werk en speel ook nog wel eens (niet al te zware) games, Ik doe het liefst zo lang mogelijk met de laptop, dus wil ik er voor dit bedrag het meeste uithalen
Wat mag je laptop gaan kosten?
Dus rond de 600 euro, max 650.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja ik neem hem wel af en toe mee, maar heb een goede rugtas dus dat komt wel goed:) accuduur is ook niet een heel groot probleem, tegenwoordig heb ik bijna overal stopcontacten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Asus/Lenovo? Om me heen wel goede ervaringen. Heb verder niet echt voorkeur, maar het liefst geen Acer/HP.
Ik heb zelf deze gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus R510CC-XX439H | € 655,05 | € 655,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 655,05 | |
Hij ziet er qua specs leuk uit, maar ik kan nergens een fatsoenlijke review erover vinden terwijl hij bij veel winkels aangeboden wordt.
Is dit wat? En zo niet, hebben jullie andere (betere) suggesties?
Alvast bedankt!
Groet, Lennart