Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Siddharth1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-01-2019
ik ben opzoek naar een high end windows tablet ik heb er al een heleboel gezien maar ik zou niet weten voor welke ik moet gaan?

ik wacht al zelf onwijs lang op de asus transformer book tx300 hasswel upgrade maar diie komt volgens mij niet meer.

iemand ideee sugesties ervaring?

ik wil het gebruiken voor mijn werk en school voor in de IT ik heb zelf al een high end laptop de asus g75. maar ik wil iets mobiels er bij hebben.

prijs ongeveer rond de 1200 euro.

thanks alvast

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik denk dat je beste keus hier de Surface Pro 2 is, als mobiliteit een eis is.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-11 13:58
Ik ga akkoord wat hierboven gezegd is: de Surface Pro 2 is de enige high-end tablet met Haswell processor op dit moment die draait op Windows 8.1.

Deze is zeer mobiel, 10.6" full HD scherm.

De 128GB versie kost €989 zonder touch/type cover en de 256 GB variant €1289.

Reken nog een goede €100~€130 voor een touch of type cover (touch is wat goedkoper).

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Heb zelf de Microsoft Surface Pro 2. Zojuist nog mee gewerkt in de trein, heb de 128 GB versie incl Type 2 cover. Totaal was dat 1119 euro. Zwaarrrrr tevreden mee!

Professioneel Heftruck Syndroom

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-11 19:30

tijmeng

Panasonic 7J

of even wachten op de Dell Venue 11

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-09 21:27
Als je nog 2 weken de tijd heb is misschien de Dell venue 11 pro een optie.
Hij is waarschijnlijk iets goedkoper dan de surface pro 2.

Andere voordelen van deze tablet, optie tot accu verwisselen en 3g/4g (dus je zou je sim kaartje er in kunnen doen voor internet).

Tevens lees ik dat de surface pro 2 lastig in onderhoud is omdat ze er lijm ingesmeten hebben. Maakt natuurlijk niks uit zolang je nog garantie heb, maar daarna is het wel fijn als je hem gewoon kan opschroeven.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59

Sick Nick

Drop the top!

De VAIO Tap 11 zou ook een optie kunnen zijn, een stuk platter en lichter dan de surface pro, draadloos toetsenbordje en infrarood zodat je tenminste de beamers aan kan zetten zonder steeds op een stoel te moeten klimmen ;)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik geef dit topic even een schopje richting MAA omdat het een aankoop/advies vraag betreft :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1