Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117; Kaifa MA304-SMR5.5
[ Voor 85% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:52 ]
http://www.minecraftforum...raft-server-as-a-service/
Dan via scheduler gewoon de service starten/stoppen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarschijnlijk gebruik je nu de vanilla server, gedownload vanaf minecraft.com. Je kan overwegen om over te stappen op Bukkit. Voor Bukkit zijn er gigantisch veel plug-ins. Een voorbeeld van zo'n plug-in is iets dat op een ingestelde tijd vanzelf het "stop" commando doet. Je kan dan met een scheduled task de server weer op een ingestelde tijd starten. Het probleem is, dat Bukkit er op dit moment nog niet voor Minecraft 1.7 is. Ik verwacht dat binnen een paar weken Bukkit er wel voor 1.7 is.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Dank je! Ik ga even wachten op bukkit.TommieW schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:17:
Je mag een Minecraft server niet zomaar stoppen! Het server commando "stop" moet worden uitgevoerd om de server te stoppen. Als je dit niet doet kan de boel corrupt raken.
Waarschijnlijk gebruik je nu de vanilla server, gedownload vanaf minecraft.com. Je kan overwegen om over te stappen op Bukkit. Voor Bukkit zijn er gigantisch veel plug-ins. Een voorbeeld van zo'n plug-in is iets dat op een ingestelde tijd vanzelf het "stop" commando doet. Je kan dan met een scheduled task de server weer op een ingestelde tijd starten. Het probleem is, dat Bukkit er op dit moment nog niet voor Minecraft 1.7 is. Ik verwacht dat binnen een paar weken Bukkit er wel voor 1.7 is.
Body mods don't determine skill
Want ik zou niet graag vertellen aan de mannetjes dat ze een paar weekjes moeten wachten voor ze verder kunnen.
Je kan toch gewoon een script schrijven die een gracefull shutdown doet van je mc server? Die hang je dan in je scheduler en klaar..TommieW schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:17:
Je mag een Minecraft server niet zomaar stoppen! Het server commando "stop" moet worden uitgevoerd om de server te stoppen. Als je dit niet doet kan de boel corrupt raken.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Dit werkt niet altijd volgens mij, het stop commando moet worden gegeven in het server venster van minecraft.Standeman schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:47:
[...]
Je kan toch gewoon een script schrijven die een gracefull shutdown doet van je mc server? Die hang je dan in je scheduler en klaar..
Verschilt met de update van minecraft, volgens mij komen de bukkit updates ongeveer 2 weken NA een minecraft update, maar met grote updates zoals 1.64 (laatste bukkit versie) naar 1.7.2 (nieuwste minecraft versie) zou het me niks verbazen als het een maand duurt.Hans C schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:42:
Duurt het vaker zo lang voordat de nieuwe bukkit er is? Want met de standaard versie moest iedereen updaten voordat ze in mijn server kwamen. Of is dat een optie die je aan/uit moet zetten?
Want ik zou niet graag vertellen aan de mannetjes dat ze een paar weekjes moeten wachten voor ze verder kunnen.
Hou er ook rekening mee dat bukkit veel meer uitbreidings mogelijkheden heeft. Plugins kunnen veel doen maar mods ook, je moet wel rekening houden met een update voor mods en plugins, een plugin of mod voor 1.6.2 zal waarschijnlijk niet werken in 1.6.4 (ga er van uit van niet, kan wel maar zeer weinig kans).
Body mods don't determine skill