Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook Express 6 verbindt niet met gmail*

Pagina: 1
Acties:

• Player 1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-04-2021
GMAIL instellingen voor Outlook Express werken niet :( (wel voor Outlook)

Iemand die weet wat ik fout doe ? Of wat ik moet doen...

Graag uw reactie.

Foutmelding:

Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'pop.gmail.com', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR not supported l2pf33287299eey.6', Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Niet om het een of ander, maar waarom zou je in vredesnaam Outlook Express willen gebruiken dat alleen nog maar op XP draait en er veel betere alternatieven zijn die wel gewoon werken? Het zou mij dan ook niet verbazen als Google Outlook Express weigert op hun servers. Dat krijg je eigenlijk al een beetje door, want Outlook (onderdeel van MS Office) werkt met dezelfde instellingen wel.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Hero of Time schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:58:
Niet om het een of ander, maar waarom zou je in vredesnaam Outlook Express willen gebruiken dat alleen nog maar op XP draait en er veel betere alternatieven zijn die wel gewoon werken?
Inderdaad. Vanaf april wordt het sowieso tricky...
Het zou mij dan ook niet verbazen als Google Outlook Express weigert op hun servers. Dat krijg je eigenlijk al een beetje door, want Outlook (onderdeel van MS Office) werkt met dezelfde instellingen wel.
Het zou me wel verbazen. ;) Pop3 is pop3. Eerder lijkt het erop dat je voor het aanmelden bij de pop Secure Password Authentication (SPA) hebt ingeschakeld.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Player 1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-04-2021
Probleem opgelost !!! _/-\o_
Thnx A Lot d:)b

Had idd de verificatie aanstaan, beetje DOM ;)

Bedankt *O* *O* *O*

[ Voor 132% gewijzigd door Player 1 op 04-11-2013 15:28 ]