Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Ik denk dat met schilderstape op zich prima gaat. PVCtape kan ook, maar dat heeft eerder de neiging los te laten.
Waar je ze zo kan krijgen weet ik niet, evt heb ik er hier nog wel een paar voor je liggen.
Waar je ze zo kan krijgen weet ik niet, evt heb ik er hier nog wel een paar voor je liggen.
Dat gele tape is wss hittebestendig plakband
schilderstape is een imho een slecht idee. het spul droogt uit en verpulvert (en je krijgt te lage waarden door slecht contact)
je sensor ziet er uit als een thermokoppel (er zijn wel verschillen tussen hoor)
Wikipedia: Thermokoppel
schilderstape is een imho een slecht idee. het spul droogt uit en verpulvert (en je krijgt te lage waarden door slecht contact)
je sensor ziet er uit als een thermokoppel (er zijn wel verschillen tussen hoor)
Wikipedia: Thermokoppel
[ Voor 32% gewijzigd door Fish op 03-11-2013 21:22 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Die tape is hittebestendige Kapton tape
o.a. te koop bij DX.
My favorite programming language is solder.
Ja TOPPIE!!! dat lijkt erop, Denk alleen dat die 2 pins aansluiting niet gelijk is aan de aansluiting op mijn Aerogate 2 fan controller.
Maar na even doorzoeken op deze site kwam ik deze tegen en dit lijkt hem te zijn: http://www.highflow.nl/aa...rmosensor-kabel-50cm.html
Puch-Maxi schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:23:
Die tape is hittebestendige Kapton tapeo.a. te koop bij DX.
Dank voor alle info
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Het beste kan je neopreen tape gebruiken, daar je anders ook de omgevingstemperatuur mee meet.
Gebruik het zelf op de ingang en uitgang van mijn rad.
Gebruik het zelf op de ingang en uitgang van mijn rad.
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Ik weet niet of die van koolance ook op de coolermaster passen. Tenslotte heb je veel soorten temperatuursensoren. Denk dat ik ze ook nog wel ergens heb liggen in een bak met kabels. Dus mocht je ze niet kunnen vinden mag je contact opnemen.
Pagina: 1