Processorkoeler voor PII 910e

Pagina: 1
Acties:

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Beste medetweakerts,

Ik heb pas geleden een "upgradeset" van iemand overgekocht waarop een AMD Phenom II 910e processor zat. Ik heb meteen besloten om er een ander moederbord voor te kopen voor een prikkie. De Asrock 890FX Deluxe4.

Nu wil ik deze processor gaan overklokken, echter omdat ik altijd de high-end koelers (NH-D14 etc) kocht ben ik eigenlijk een beetje de weg kwijt in het lage en midden segment. Ik heb hier nog een Silverstone SST-NT02 liggen, deze past helaas niet! Momenteel zit ook ik niet heel breed meer en ben ik er van overtuigt dat het met minder ook kan. Daarom stel ik mijn budget op maximaal 30 euro.

Ik heb zelf een beetje zitten zoeken en zie dat veel mensen de Coolermaster Hyper 212 EVO of de Xigmatek Gaia aanraden. Beide zijn hier in de buurt slecht te krijgen dus hoor ik graag of jullie nog enkele alternatieven weten?

Ik heb bij cdromland de Thermalright IFX-14 voor een prikkie gezien, twijfel alleen of deze op het moederbord past.

De omgeving waarin het moet gaan draaien:

AMD Phenom II 910e
ASRock 890FX Deluxe4
2x2GB DDRIII 1333
AMD Radeon HD3870X2
Seagate 500GB Sata
Coolermaster STC-101 Stacker

[ Voor 8% gewijzigd door ECP0WERS op 03-11-2013 19:46 ]

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:38

skoozie

SCSI

doe zelf eens wat moeite....

cpu: pricewatch: AMD Phenom II X4 910e Boxed
koeler: pricewatch: Thermalright IFX-14 Inferno Fire Extinguisher

AM3 staat er tussen dus zou moeten werken, kijk voor de zekerheid op de site van de fabrikant als je het zker wilt weten

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Ok, gezocht en gekozen.