hej, nou de titel zegt het al een beetje 
ik heb dus mijn voeding opengesloopt (indrukwekkend om dat ding van binnen te zien) en ging mijn sunon daaruit slopen
(bleek er toevallig in te zitten)
nou zit hier een of andere vage connector aan, die niet op mijn moederboard zit
.
nu is aan jullie de vraag, hoe je deze het simpelst direct op je voeding kan aansluiten (wel buiten de voeding zodat hij in de kast komt)
zelf ben ik bang, dat als ik em gewoon op de 12V plus en de 12v min van de voeding (geel en blauw) aansluit dat mijn moederboard niet meer genoeg stroom krijgt om mijn pc draaiende te houden.....
plz geef me tips (schemas zijn superwelkom) over hoe dit aan te sluiten, en ik ben weer on my weej
specs vergeten:
300W voeding
amd athlon 1200@1512 266 FSB 1.94 volt (1.85 in bios)
abit kt7a
geforce 2 gts (mjah, zeker overbodig?, maar toch, ding vreet ook stroom)
en een netwerkkaartje
1x DVD speler
1x 2*2*24 smelter
floppy
1x 30GB maxtor
1x 6GB maxtor
alvast tnx
ik heb dus mijn voeding opengesloopt (indrukwekkend om dat ding van binnen te zien) en ging mijn sunon daaruit slopen
nou zit hier een of andere vage connector aan, die niet op mijn moederboard zit
nu is aan jullie de vraag, hoe je deze het simpelst direct op je voeding kan aansluiten (wel buiten de voeding zodat hij in de kast komt)
zelf ben ik bang, dat als ik em gewoon op de 12V plus en de 12v min van de voeding (geel en blauw) aansluit dat mijn moederboard niet meer genoeg stroom krijgt om mijn pc draaiende te houden.....
plz geef me tips (schemas zijn superwelkom) over hoe dit aan te sluiten, en ik ben weer on my weej
300W voeding
amd athlon 1200@1512 266 FSB 1.94 volt (1.85 in bios)
abit kt7a
geforce 2 gts (mjah, zeker overbodig?, maar toch, ding vreet ook stroom)
en een netwerkkaartje
1x DVD speler
1x 2*2*24 smelter
floppy
1x 30GB maxtor
1x 6GB maxtor
alvast tnx