Lokaal is dit reeds gefixed. Als het goed is, duurt het niet meer lang voor de nieuwe versie met deze en andere bufixes voor iOS 7 live gaat.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Bedankt voor je reactie,rob_erwt schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:14:
Lokaal is dit reeds gefixed. Als het goed is, duurt het niet meer lang voor de nieuwe versie met deze en andere bufixes voor iOS 7 live gaat.
Wat rare is dat bij de app ook niet de software update inbetrokken wordt,
Waarom niet?,
Ik neem aan dat je met 'software update' de meuktracker bedoelt? Toen de apps in eerste instantie ontwikkeld werden hebben we er voor gekozen om te beginnen met onze belangrijkste bestemmingen. Met het idee om in de toekomst te kijken hoe we dit verder konden uitbreiden/aanpassen.
Echter nu we druk bezig zijn met Responsive Webdesgin vervalt de noodzaak van de apps een beetje. De komende tijd hoef je dan, anders dan fixes voor critical bugs, geen update te verwachten in of voor de apps. Voor meer informatie hierover verwijs ik graag naar plan: Development-round-up - Iteratie #42 en Misha in 'plan: Development-round-up - Iteratie #42'
Echter nu we druk bezig zijn met Responsive Webdesgin vervalt de noodzaak van de apps een beetje. De komende tijd hoef je dan, anders dan fixes voor critical bugs, geen update te verwachten in of voor de apps. Voor meer informatie hierover verwijs ik graag naar plan: Development-round-up - Iteratie #42 en Misha in 'plan: Development-round-up - Iteratie #42'
Never underestimate the power of stupid people in large groups