Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Notebook/Ultrabook met buitenlands (Koreaans) keyboard

Pagina: 1
Acties:

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een ultrabook of mooie dunne laptop met de volgende specs:
-15 inch, full HD scherm
-Haswell processor, i5 of i7 maakt niet uit.
-Numpad
-Koreaans Keyboard

Ik ben nog geen Nederlandse webshops tegen gekomen waar je de optie hebt om een buitenlands toetsenbord te kiezen. Een ultrabook kopen in Korea of via een Koreaanse webwinkel is geen optie ivm met invoerrechten en garantie. Een los Koreaans USB toetsenbord heb ik al, evenals stickers die je op de gewone qwerty toetsen kunt plakken, maar wil nu dus een 'echt' toetsenbord.

Iemand die me kan helpen? :)

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Heb je Dell al eens gebeld met die vraag? Volgens mij kan Dell op aanvraag aan zo'n keyboard komen.

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:06

ChillPascal

In the end...

Wat hierboven gezegd wordt is zeker een optie.

Daarnaast zijn de toetsenborden van diverse laptops vrij eenvoudig te verwijderen.

Gezien je eis van een Koreaans toetsenbord, is het misschien verstandig om er eentje of meerdere te zoeken, en daarbij een goede laptop proberen te vinden.

Zo'n toetsenbord verwisselen is het probleem niet.

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
lucash schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:37:
Heb je Dell al eens gebeld met die vraag? Volgens mij kan Dell op aanvraag aan zo'n keyboard komen.
Helaas kan ik bij Dell met mij budget ( max 1000 euro) geen laptop vinden die aan mijn eisen voldoet. De nieuwe Inspiron vind ik wel mooi, maar die heeft helaas geen Full HD scherm.
ChillPascal schreef op zondag 03 november 2013 @ 20:42:
Wat hierboven gezegd wordt is zeker een optie.

Daarnaast zijn de toetsenborden van diverse laptops vrij eenvoudig te verwijderen.

Gezien je eis van een Koreaans toetsenbord, is het misschien verstandig om er eentje of meerdere te zoeken, en daarbij een goede laptop proberen te vinden.

Zo'n toetsenbord verwisselen is het probleem niet.
Dat is inderdaad ook een optie, maar heb liever al een werkende laptop out of the box met Koreaans toetsenbord. Ik zal eens gaan zoeken.