Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-03 10:25
Beste Tweakers,

Op vakantie heeft een taxichauffeur mijn tas laten vallen waar mijn Laptop in zat.
Ik heb eerst niet gekeken wat de schade was aangezien ik op tijd stond om het vliegtuig te halen.
Nu ik weer thuis ben heb ik even hardcase-hoes van mijn laptop gehaald en ik zag dat er een stuk van de hoes was afgebroken.
Tot mijn grote schrik zak ik ook dat er een dikke schaafplek op de plek zat waar de hoes ook zat.

Ik wil hem graag aan de reisverzekering opgeven maar ik heb een verklaring nodig van de schade en wat de kosten zijn.
Ik ben gisteren naar een iCentre filiaal geweest, en daar vermelden ze mij dat ze (omdat ze zijn overgenomen) niet meer een eigen servicedesk hebben. Dus ze moesten de laptop opsturen voor eventuele verklaringen etc. Dit kan 2 week duren. ''Want het kon namelijk zo zijn dat ook de binnenkant na een tijdje kapot kon gaan dus de laptop moest ook grondig van de binnenkant gebestudeerd worden''

Nou ik gebruik mijn laptop dagelijks voor school en werk dus ik kan niet zo even 123 twee weken zonder laptop. Er moet toch een andere manier zijn lijkt mij?
Is er iemand hier op tweakers die toevallig de mogelijkheid heeft om een verklaring voor mij te maken van de schade? Of weet iemand aan welk bedrag ik moet gaan denken in een 'worst-case' situatie? Dus als na bijvoorbeeld 1-4 weken later ineens het scherm begint te flikkeren, of de hardeschijf mankementen geeft?

Hier nog enkele foto's van de schade:

Afbeeldingslocatie: http://8.media.hyves-static.net/1541843623/6/dY3f/0/img1541843623.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://1.media.hyves-static.net/1541843624/6/n6GM/0/img1541843624.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://2.media.hyves-static.net/1541843625/6/3axk/0/img1541843625.jpeg

Zoals je kunt zien is zowel de onderplaat als de bovenkant beschadigd/verbogen.

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:28
Ik kan alleen maar erg met je meeleven, maar wij verklaarden dergelijke schades meestal total-loss, bij een MBP van alu loont het het echt niet om de oude hardware over te zetten naar een nieuwe behuizing. Maar dan moet je net de winkel treffen die dit voor je kan doen... Belletje naar de Apple Store een optie?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
bokkow schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:24:
Ik kan alleen maar erg met je meeleven, maar wij verklaarden dergelijke schades meestal total-loss, bij een MBP van alu loont het het echt niet om de oude hardware over te zetten naar een nieuwe behuizing. Maar dan moet je net de winkel treffen die dit voor je kan doen... Belletje naar de Apple Store een optie?
Meen je niet. Nouja opzich is het geen probleem om een nieuwe macbook te ontvangen vd verzekering.. Maar hoe kom ik aan een verklaring? ;(

 Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larshack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:51

larshack

Zonder melk en suiker

Je zou naar de Apple Store in Amsterdam kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:30

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Je hardeschijf kan je checken op fouten. Maar als er bijvoorbeeld iets verbogen is op het moederbord kan het later tot storingen leiden. Hoewel de kans niet heel groot is als hij nu gewoon prima werkt, de schade lijkt eigenlijk vooral cosmetisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
lauyylauyy schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:31:
[...]

Meen je niet. Nouja opzich is het geen probleem om een nieuwe macbook te ontvangen vd verzekering.. Maar hoe kom ik aan een verklaring? ;(
Misschien bokkow even een pm sturen en vragen of hij die verklaring kan geven aan de hand van de foto's. En als de foto's niet toereikend zijn, dat je even langskomt met de laptop zodat ze terplekke een total-loss verklaring kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
larshack schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:34:
Je zou naar de Apple Store in Amsterdam kunnen gaan?
Niet doen, dat is zonde van je tijd :) Je kunt beter een onafhankelijke Apple reparateur laten kijken, dat mag bij wijze van spreken de computerboer op de hoek zijn.

Ik heb net een verzekerings-akkefietje achter de rug, en bij Apple waren ze er volgens de verzekeraar te hard op gebrand om nieuwe laptops te verkopen ipv reparaties, dus zullen die hem, wederom volgens de verzekeraar, te snel total loss verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Ernemmer schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:41:
[...]

Misschien bokkow even een pm sturen en vragen of hij die verklaring kan geven aan de hand van de foto's. En als de foto's niet toereikend zijn, dat je even langskomt met de laptop zodat ze terplekke een total-loss verklaring kunnen geven.
Ik lees hier ook gewoon mee he..
Als ik die mogelijkheid had zou ik dat best willen doen, alleen ik werk daar niet meer en heb geen rechten om dat te doen. Sowieso moet degene die dat voor je gaat doen het apparaat in levende lijve zien. Een computerboer op de hoek zou inderdaad ook goed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
bokkow schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:04:
[...]

Ik lees hier ook gewoon mee he..
Als ik die mogelijkheid had zou ik dat best willen doen, alleen ik werk daar niet meer en heb geen rechten om dat te doen. Sowieso moet degene die dat voor je gaat doen het apparaat in levende lijve zien. Een computerboer op de hoek zou inderdaad ook goed zijn!
Oke, duidelijk!
Ik ga morgen anders wel even langs de icentre in groningen. Gister was ik namelijk in Emmen.
Misschien kunnen hun iets voor me doen.. Je weet het maar nooit.
Verder, een computerboer... Moet ik denken aan Norrod ofzo? Weet verder geen erkende apple reparatiebedrijven? Weet niet eens of Norrod dat wel is hah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Deze MBP Retina is verre van total-loss, dit betreft enkel cosmetische schade.
Echter is dit wel een van de duurste huisdelen omdat het betreffende huisdeel (top case) samen met de batterij vervangen moet worden.
Deze zit vastgeplakt aan de top case, we hebben het hier gauw overeen onderdeelprijs van 400-500 euro om maar niet te spreken over de arbeidskosten voor het vervangen hiervan.
Neem aan dat de behuizing van je display ook een schaafplek heeft? als je deze hier ook bij wilt vervangen kan je bijna het dubbele rekenen...

Zou er zowieso verzekeringswerk van maken als dat mogelijk is, zal anders behoorlijk zeer doen in de portomonee.

Je moet wel een AASP of in ieder geval een premium reseller hebben die ook een technische dienst heeft om een schaderaport voor jou te maken en daarbij ook de kosten voor het vervangen van de onderdelen neer te zetten.
Een computerboer die niets met Apple doet kan een paar fotos voor je nemen maar geen kostenplaatje maken voor je verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
De bovenkant van de laptop is nog in takt, alleen een zwart plekje wat er niet meer vanaf wil. Ook heb ik nu last van een groepje dode pixels... En inderdaad een flinke schade aan top-case.

Dus als alles vervangen moet worden... Weet zelf toevallig dat het lcd paneel rond de 500-600 euro zit.
Dus zal een totaalplaatje worden van 900-1100 euro.
Ik moet hem sowieso opgeven aan de verzekering want mijn portemonnee kan hier niet tegenop.
Echter zijn er geen premium resellers meer in nederland met een technische dienst. (behalve die in adam)
Alles moet opgestuurd worden naar Utrecht waar ergens op het industrieterrein een reparatieafdeling zit van Apple. De iCentre's weten zelfs de exacte locatie niet van deze plek. Alle onderdelen die er heen gaan worden door een koerier opgehaald, en hij weet alleen waar het heen moet.
(Slechte zaak als je het mij vraagt)

Ik ga morgen eerst wel ff langs icentre in gro, die had voorheen wel technische dienst, dus misschien is er nog iemand aanwezig daar die me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henk schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:14:
Niet doen, dat is zonde van je tijd :) Je kunt beter een onafhankelijke Apple reparateur laten kijken, dat mag bij wijze van spreken de computerboer op de hoek zijn.

Ik heb net een verzekerings-akkefietje achter de rug, en bij Apple waren ze er volgens de verzekeraar te hard op gebrand om nieuwe laptops te verkopen ipv reparaties, dus zullen die hem, wederom volgens de verzekeraar, te snel total loss verklaren.
Hoe minder een verzekeraar hoeft uit te keren hoe meer winst ze eigenlijk maken. Daarom zijn ze er zo op gebrand om niet of nauwelijks uit te keren en moeten velen van ons enorm veel moeite doen om dingen vergoedt te krijgen. De lezing van de verzekeraar is dus onjuist. Apple heeft er belang bij om je een nieuwe notebook te verkopen maar de verzekeraar heeft er alle belang bij om vooral zo min mogelijk uit te keren.

Houdt er dus rekening mee dat de verzekeraar moeilijk gaat doen of je nou naar de Apple Store in Amsterdam gaat of bij een reparateur om de hoek. Ze kunnen dan weer claimen dat het geen officiële is, en dat deze de schade te hoog inschat omdat hij belang heeft bij de reparatie...hetzelfde argument als tegen de Apple Store ;) Let wel, de verzekeraar weet er vaak net zo weinig van af als jijzelf en moet experts inschakelen.

@TS: bel eens met CARD Services. Zij zijn AASP en doen dan ook reparaties van Apple machines. Ze zitten voornamelijk in Zwolle. Zelf ben ik er ook al een paar keer geweest waar men ter plekke wat dingen heeft na kunnen kijken/vervangen (heb wel eerst gebeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
joon schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:46:
Deze MBP Retina is verre van total-loss, dit betreft enkel cosmetische schade.
Echter is dit wel een van de duurste huisdelen omdat het betreffende huisdeel (top case) samen met de batterij vervangen moet worden.
Deze zit vastgeplakt aan de top case, we hebben het hier gauw overeen onderdeelprijs van 400-500 euro om maar niet te spreken over de arbeidskosten voor het vervangen hiervan.
Neem aan dat de behuizing van je display ook een schaafplek heeft? als je deze hier ook bij wilt vervangen kan je bijna het dubbele rekenen...

Zou er zowieso verzekeringswerk van maken als dat mogelijk is, zal anders behoorlijk zeer doen in de portomonee.

Je moet wel een AASP of in ieder geval een premium reseller hebben die ook een technische dienst heeft om een schaderaport voor jou te maken en daarbij ook de kosten voor het vervangen van de onderdelen neer te zetten.
Een computerboer die niets met Apple doet kan een paar fotos voor je nemen maar geen kostenplaatje maken voor je verzekering.
Oftewel; total loss, vervangen is geen mogelijkheid zonder over de kosten van een nieuwe heen te gaan. Arbeidskosten en vervangende onderdelen lopen heel snel op. Let wel; ik kijk hier vanuit het oogpunt van een erkend reparatiebedrijf die rekenen meer dan de handige Harrie die het zelf op gaat lossen.

Total loss klinkt heel negatief terwijl de machine in principe prima kan werken, bij total loss kijk je alleen naar de kosten van het repareren t.o.v. de dagwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
ppl schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:01:
[...]

Hoe minder een verzekeraar hoeft uit te keren hoe meer winst ze eigenlijk maken. Daarom zijn ze er zo op gebrand om niet of nauwelijks uit te keren en moeten velen van ons enorm veel moeite doen om dingen vergoedt te krijgen. De lezing van de verzekeraar is dus onjuist. Apple heeft er belang bij om je een nieuwe notebook te verkopen maar de verzekeraar heeft er alle belang bij om vooral zo min mogelijk uit te keren.

Houdt er dus rekening mee dat de verzekeraar moeilijk gaat doen of je nou naar de Apple Store in Amsterdam gaat of bij een reparateur om de hoek. Ze kunnen dan weer claimen dat het geen officiële is, en dat deze de schade te hoog inschat omdat hij belang heeft bij de reparatie...hetzelfde argument als tegen de Apple Store ;) Let wel, de verzekeraar weet er vaak net zo weinig van af als jijzelf en moet experts inschakelen.
Dat is juist de grap, mijn Retina was total loss verklaard door 'een computerboer op de hoek die toevallig apples repareert'. Juist van die mensen wordt aangenomen dat ze het liefst op reparatie aansturen, doen ze dat niet, dan is er dus idd wel iets meer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

lauyylauyy schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:24:
Echter zijn er geen premium resellers meer in nederland met een technische dienst. (behalve die in adam)
Uitgaande van dat je hiermee de Apple Store bedoelt, ook in Amsterdam zit MacRepair(.nl). Die repareren zo ongeveer alle Apple producten en dat doen ze ter plaatse. (En ze verkopen afaik behalve wat accessoires, niks nieuws.)

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 04-11-2013 01:43 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
bokkow schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:29:
[...]

Oftewel; total loss, vervangen is geen mogelijkheid zonder over de kosten van een nieuwe heen te gaan. Arbeidskosten en vervangende onderdelen lopen heel snel op. Let wel; ik kijk hier vanuit het oogpunt van een erkend reparatiebedrijf die rekenen meer dan de handige Harrie die het zelf op gaat lossen.

Total loss klinkt heel negatief terwijl de machine in principe prima kan werken, bij total loss kijk je alleen naar de kosten van het repareren t.o.v. de dagwaarde.
De dagwaarde van een MBPr 15" is niet meer dan €900-1000 ?
zo snel zakken die dingen toch niet in waarde ?
Werk zelf bij een erkend reparatiebedrijf, zulke exorbitane bedragen vragen wij niet op de onderdeelprijs voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
joon schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:15:
[...]

Werk zelf bij een erkend reparatiebedrijf, zulke exorbitane bedragen vragen wij niet op de onderdeelprijs voor zover ik weet.
Het gaat wel om een retina, niet een normale 15'.
Mag ik vragen wat jij er voor vraagt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
lauyylauyy schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:56:
[...]

Het gaat wel om een retina, niet een normale 15'.
Mag ik vragen wat jij er voor vraagt dan?
Ongeveer € 760 incl.
als je hier de bottom case ook nog bij rekent komt er 90 euro bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
joon schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:55:
[...]

Ongeveer € 760 incl.
als je hier de bottom case ook nog bij rekent komt er 90 euro bij.
En die verlijmde accu's dan? Zelfs de iFixit-dudes braken het accu-pakket bij het ontleden van de 15" retina-krengen...

http://www.ifixit.com/Tea...+Late+2013+Teardown/18696

[ Voor 12% gewijzigd door Henk op 04-11-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
Ben net bij iFixit geweest in Groningen.
Daar een verklaring gekregen dat de macbook total loss is.
De kosten die er aan gebonden zijn... + servicekosten komen bijna op het zelfde bedrag als de dagwaarde van de MBPr.

Maargoed ik heb nu dus een verklaring in mijn bezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Henk schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:02:
[...]

En die verlijmde accu's dan? Zelfs de iFixit-dudes braken het accu-pakket bij het ontleden van de 15" retina-krengen...

http://www.ifixit.com/Tea...+Late+2013+Teardown/18696
Apple levert de top case + batterij als 1 onderdeel :) (daarom is dat onderdeel ook zo duur)
lauyylauyy schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:21:
De kosten die er aan gebonden zijn... + servicekosten komen bijna op het zelfde bedrag als de dagwaarde van de MBPr.

Das nog makkelijker, krijg je gewoon een nieuwe als het meezit ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 13-09 17:04
Dus je krijgt geld (dagwaarde) en je kan je huidige Macbook gewoon gebruiken (tot hij kapot gaat......ooit)?!
Je zit dan wel met een iets minder mooie Retina, maar wel met een mooiere bankrekening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
kx22 schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:53:
Dus je krijgt geld (dagwaarde) en je kan je huidige Macbook gewoon gebruiken (tot hij kapot gaat......ooit)?!
Je zit dan wel met een iets minder mooie Retina, maar wel met een mooiere bankrekening!
Ik ben van plan deze te verkopen en het nieuwe model te kopen.
Wie weet hou ik ook nog wat geld over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Euh, als je geld krijgt van je verzekering moet je de laptop inleveren he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
CyBeR schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:16:
Euh, als je geld krijgt van je verzekering moet je de laptop inleveren he.
Nou heb ik nog niet meegemaakt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Je mag (bij wet) er niet op vooruit gaan met het gebruik van je verzekering. Dus het is óf geld, óf laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
CyBeR schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:34:
Je mag (bij wet) er niet op vooruit gaan met het gebruik van je verzekering. Dus het is óf geld, óf laptop.
Dit kan ik beamen, mijn laptop werd ook meegenomen door de schade-expert. Er wordt ook mogelijk nog gevraagd om een factuur als de waarde van de laptop uitgekekeerd is, om aan te tonen dat ik er een nieuwe laptop van gekocht had. Daarbij werd overigens wel opgemerkt dat het aan mij was als ik er een goedkopere of duurdere mee zou willen kopen, dus had ik een MBA 13" van half geld willen kopen was dat helemaal mijn keuze geweest :)

Krijg je een schade-vergoeding uitgekeerd om letterlijk de te repareren schade te vergoeden en laat je dit na, dan zul je bij een volgend incident uiteraard niet de hele waarde van de laptop vergoed krijgen, maar de waarde - schadebedrag vorig incident - afschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
Mijn verzekeraar verzekerd tot een bedrag van 1700 euro aan laptops.
Ik moet deze dan wel houden anders ga ik er 800 euro op achteruit..
Heb 2500 euro betaald voor dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:38

Bob Popcorn

Plop!

Z'n bestaande laptop is toch minder waard? :) De verzekering gaat uit van een dagwaarde, of die nou realistisch is of niet. Je bent bij een verzekering niet verplicht de schade te laten reparereren, de geleden schade bestaat immers nog en het verzekerde is dan minder waard. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodfellas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05 12:39
Als ik een deuk in jouw auto rijd dan krijg je van mijn verzekering geld en ben je niet verplicht de deuk te herstellen. Als je auto daardoor economisch Total loss is, krijg je de dagwaarde.

Technisch gezien hoeft je auto helemaal niet Total loss te zijn (een oud barrel is al snel Total loss). Je gaat er helemaal niet op vooruit want de schade is er.

Lijkt me dus niet waar wat je hier stelt.

Ach iemand was me al voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Bob Popcorn schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:46:
[...]

Z'n bestaande laptop is toch minder waard? :) De verzekering gaat uit van een dagwaarde, of die nou realistisch is of niet. Je bent bij een verzekering niet verplicht de schade te laten reparereren, de geleden schade bestaat immers nog en het verzekerde is dan minder waard. :)
Zijn laptop is op dit moment een bepaalde hoeveelheid waard. Afhankelijk van z'n polis krijgt 'ie dat ervoor of de vervangingswaarde. Als 'ie de laptop mag houden gaat 'ie er dat bedrag op vooruit. Dat mag niet. Als 'ie 'm inlevert blijft 'ie op hetzelfde niveau zegmaar.

Hier was laatst ook al een topic over, zal 's zien of ik 't kan vinden.

Wintersportschade aan Snowboard, verzekering mag het houden?

Geldt natuurlijk niet als je geld krijgt voor reparatie: als je dan kiest om de reparatie niet uit te laten voeren is dat je eigen zaak.

[ Voor 12% gewijzigd door CyBeR op 05-11-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
CyBeR schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:51:
[...]

Zijn laptop is op dit moment een bepaalde hoeveelheid waard. Afhankelijk van z'n polis krijgt 'ie dat ervoor of de vervangingswaarde. Als 'ie de laptop mag houden gaat 'ie er dat bedrag op vooruit. Dat mag niet. Als 'ie 'm inlevert blijft 'ie op hetzelfde niveau zegmaar.

Hier was laatst ook al een topic over, zal 's zien of ik 't kan vinden.
Zou wel genaaid zijn.
De laptop is nog steeds rond de 2300 euro waard.
Ik zou dus erop achteruit gaan dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

lauyylauyy schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:52:
[...]

Zou wel genaaid zijn.
De laptop is nog steeds rond de 2300 euro waard.
Ik zou dus erop achteruit gaan dus...
Dat is jouw fout: jij hebt je niet verzekerd voor het volledige bedrag.

Wellicht dat er om die reden wel wat ruimte is voor speling echter. Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
joon schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:15:
[...]

lauyylauyy schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:21:

Zoals ik al zei; total-loss. Niet meteen meer overal tegenaan trappen

On topic:
Mooi Lauyy, nu de verzekeraar nog zover krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffendahl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 21:03

Griffendahl

Macced for life

[b][message=41167651,noline]
Zijn laptop is gewoon het uitgekeerde bedrag (of meer in het geval van total loss) minder waard, daarvoor wordt hij schadeloos gesteld. Dan hoef je de laptop volgens mij niet in te leveren, dat hoeft volgens mij alleen als zij hem volledig schadeloos stellen (een nieuwe aanschaffen dus), in het geval van uitkeren van schadebedrag of dagwaarde is daarvan geen sprake.

15" rMBP (late 2013) i7 2.6Ghz GT 750M, 15" MBP (mid 2009) C2D 2.66Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Griffendahl schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:45:
[...]

Zijn laptop is gewoon het uitgekeerde bedrag (of meer in het geval van total loss) minder waard, daarvoor wordt hij schadeloos gesteld. Dan hoef je de laptop volgens mij niet in te leveren, dat hoeft volgens mij alleen als zij hem volledig schadeloos stellen (een nieuwe aanschaffen dus), in het geval van uitkeren van schadebedrag of dagwaarde is daarvan geen sprake.
Klopt, ik ging uit van vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauyylauyy
Ik vraag me nu toch af...
Zou ik niet beter gewoon terug kunnen gaan en vragen om een reparatiebon van 1700 euro?
Dan krijg ik sowieso het geld toch? En hoef ik niets in te leveren?

Pagina: 1