Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb hier een DECT telefoon aan ons vast privé nummer. Sinds kort heb ik een nieuw "vast" nummer via VoIP voor mijn zaak. Ik werk voornamelijk vanuit huis en auto. Dus dit nummer moet op een VoIP telefoon overgaan en vervolgens naar mijn mobiel. Doorschakeling naar mobiel en eventueel tweede mobiel van medewerker werkt.

Nu op zoek geschikte VoIP telefoon...: ik zie door de spreekwoordelijke bomen 't bos niet meer!
Zijn er ook telefoons die met beide technieken tegelijkertijd kunnen werken; dus aansluiten aan de analoge (privé) lijn en ook configureren op 't VoIP nummer? De gebruiker dan selecteren via welk nummer hij zal gaan bellen? Bijvoorbeeld schoonmoeder of een prospect.

Eventueel tips en ervaringen met VoIP zijn meer dan welkom!

[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 03-11-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
Mini Poeper schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:26:
Ik heb hier een DECT telefoon aan ons vast privé nummer. Sinds kort heb ik een nieuw "vast" nummer via VoIP voor mijn zaak. Ik werk voornamelijk vanuit huis en auto. Dus dit nummer moet op een VoIP telefoon overgaan en vervolgens naar mijn mobiel. Doorschakeling naar mobiel en eventueel tweede mobiel van medewerker werkt.

Nu op zoek geschikte VoIP telefoon...: ik zie door de spreekwoordelijke bomen 't bos niet meer!
Zijn er ook telefoons die met beide technieken tegelijkertijd kunnen werken; dus aansluiten aan de analoge (privé) lijn en ook configureren op 't VoIP nummer? De gebruiker dan selecteren via welk nummer hij zal gaan bellen? Bijvoorbeeld schoonmoeder of een prospect.

Eventueel tips en ervaringen met VoIP zijn meer dan welkom!
Kijk eens naar ata, astrix, sipdroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Heb je al gedacht aan een voip ap op je mobiele telefoon ?

Dan kun je ook gelijk je vaste nummers gebruiken wanneer je wifi hebt

[ Voor 38% gewijzigd door Fish op 03-11-2013 14:43 ]

Iperf