Toon posts:

canon powershot a20 digitale cam op tv aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij het aansluiten van de canon powershot a20 op de samsung tv die ik bezit krijg ik geen beeld, het lijkt haast alsof er geen output vanuit de camera komt, wel verdwijnt heb beeld op het camera lcd display. Wie weet een oplossing?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

gewoon weer even een domme vraag van mij tussendoor...
maar heb je je tv wel op AUX of EXT of AV gezet? kweet niet hoe het op jouw tv heet...

Verwijderd

Heb je wel je camera aangesloten via het stopcontact? Ik heb/had zelf 2 JVC's en die kunnen niet op TV afdraaien op de accu alleen. Die moet ik via de oplader aansluiten en dan heeft hij pas genoeg stroom om het beeld op TV te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
dat van dat aux dat heet bij mij gewoon het videokanaal, maar daar staat ie wel op ja, en de volgende van de stroom kan ik niet proberen, er zit geen adaptertje bij, misschien ff aanschaffen?

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Op donderdag 07 juni 2001 07:58 schreef dapcfreak het volgende:
dat van dat aux dat heet bij mij gewoon het videokanaal, maar daar staat ie wel op ja, en de volgende van de stroom kan ik niet proberen, er zit geen adaptertje bij, misschien ff aanschaffen?
Dat is helemaal niet nodig, ik heb een Canon Ixus Digital, en die doet dat gewoon met accu.

What the heart requires may never be understood by the mind!