Ik zoek een budget surroundsysteem voor de TV, maar heb geen flauw idee wat ik moet kiezen. Heb niet meteen een mediaspeler nodig, want ik werk veel met mijn PS3 om te streamen en gebruik mijn pc als mediaserver voor mijn PS3. Dus ik vermoed dat ik met een versterker en luidsprekers voldoende heb. Ik heb in het salon vier punten voorzien (op hoogte) voor de luidsprekers. Welke systemen zijn aan te raden voor om en bij de 350€?
Wat heb je zelf gevonden?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Als je kunt, ga niet voor alles in 1 setjes met kleine speakertjes. Klinken over het algemeen voor geen meter namelijk - al is geluidssmaak subjectief natuurlijk 
Als jij je PS3 al gebruikt kun je je hele budget idd inzetten voor een receiver met speakers. Dat scheelt al de aanschaf van een BR speler.
Aangezien ik zelf redelijk fan van Denon ben (gewoon goed spul), is dit wellicht iets voro je: http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=496843
Instap Denon receiver met een JBL 5.1 set. Verwacht er geen wonderen van, maar het zal voor het geld meer doen als een alles in 1 setje van Samsung of LG, daar ben ik van overtuigd
Als jij je PS3 al gebruikt kun je je hele budget idd inzetten voor een receiver met speakers. Dat scheelt al de aanschaf van een BR speler.
Aangezien ik zelf redelijk fan van Denon ben (gewoon goed spul), is dit wellicht iets voro je: http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=496843
Instap Denon receiver met een JBL 5.1 set. Verwacht er geen wonderen van, maar het zal voor het geld meer doen als een alles in 1 setje van Samsung of LG, daar ben ik van overtuigd
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik sluit me aan bij The Eagle; met een receiver en speakers zul je veel meer in huis halen dan die standaard setjes kunnen leveren, want dat is gewoon rommel.
Ik sluit me ook aan bij JT; wat heb je zelf in gedachte?
Ik sluit me ook aan bij JT; wat heb je zelf in gedachte?
Mijn voorkeuren gaan op basis van prijs en reviews hier op tweakers uit naar
Met de speakerset van Boston ga ik natuurlijk wel boven mijn totaal budget, dus prefereer ik de JBL-set. Maar welke van de 2 versterkers is nu het beste aangezien ze evenveel kosten?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Denon AVR 1513 | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Onkyo TX-SR313 | € 194,- | € 194,- |
| 1 | Boston Acoustics SoundWare XS 5.1 (Zwart) | € 299,- | € 299,- |
| 1 | JBL SCS 200.5 5.1 (Zwart) | € 169,- | € 169,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 861,- | |
Met de speakerset van Boston ga ik natuurlijk wel boven mijn totaal budget, dus prefereer ik de JBL-set. Maar welke van de 2 versterkers is nu het beste aangezien ze evenveel kosten?
Persoonlijk ben ik van mening dat de Denon de betere versterker is; dit merk sla ik toch wat hoger aan.
Ik mis mijn Denon ook wel een beetje. Nu vind ik de kwaliteit van Onkyo dicht in de buurt komen, maar toch net niet. Ook de geluidsproductie vond ik van de Denon wat accurater.S1NN3D schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:45:
Persoonlijk ben ik van mening dat de Denon de betere versterker is; dit merk sla ik toch wat hoger aan.
Ik heb tijden gedaan met een Canton 5.1 set zoals deze, vond ik goed klinken. Je zou ergens wat setjes moeten beluisteren, dat is uiteindelijk toch het beste. Zelf horen wat je het best vind klinken, liefst i.c.m. je eigen versterker.
[ Voor 29% gewijzigd door Sjaak2k op 06-11-2013 12:40 ]
Pagina: 1