Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Je zegt op Nederlandstalige sites, maar ik welke browser zit je te werken??
De spellingscontrole is verschillend per browser IIRC.
En wat doen andere programma's zoals een tekstverwerker?
De spellingscontrole is verschillend per browser IIRC.
En wat doen andere programma's zoals een tekstverwerker?
[ Voor 18% gewijzigd door Plato112 op 03-11-2013 00:20 ]
Speed limits are like herpes.
Als je geen Nederlandse Office gebruikt dan moet je een Proofing tools taal installeren om Nederlandse spellingscontrole te krijgen
Google Chrome herkent volgens mij in welke taal je zit te typen en past daar de spelling controle op aan.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ie 11 met office 2013.
Engelse office met nl language pack.
Engelse office met nl language pack.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Je kunt in de language settings (Control Panel via de Desktop) op Advanced klikken, daar kun je iets meer instellen. Dus Engels als displaytaal, maar wel NL spellingscpntrole...
Probleem opgelost, maar gedeeltelijk via methode van TheVMaster. Het probleem lag dus veel dieper. En heb het volgende gedaan:
Export gemaakt van Windows 7 International instellingen en Keyboard Layout instellingen via REGEDIT.
Deze .reg bestanden geïmporteerd, en toen liep de boel fout. Bleek geen rechten te hebben op HKCU\Software\Keyboard Layout. En daar liep het dus mis.
Export gemaakt van Windows 7 International instellingen en Keyboard Layout instellingen via REGEDIT.
Deze .reg bestanden geïmporteerd, en toen liep de boel fout. Bleek geen rechten te hebben op HKCU\Software\Keyboard Layout. En daar liep het dus mis.
Pagina: 1