Ik ben inmiddels al een half jaar aan het worstelen met mijn Benq 612 ST beamer. Ik krijg nvidia 3d vision niet aan de praat. Beamer word niet herkend in het HDCP status. Word weergeven als digitaal beeldscherm. Het heeft in het verleden prima gewerkt. Merk en type aanduiding was correct.
Wat ik heb geprobeerd:
10 tal Nvidia drivers geïnstalleerd.
Een x aantal Windows 7 versies geprobeerd inl. SP1.
.sys bestanden gebruikt van andere 3d vision beamers.
DVI naar HDMI kabels / koppelstukjes.
Andere videokaart, van 8800GTS 512 naar GTX 460
Inmiddels een dikke 100 euro kwijt aan kabels en koppelstukjes. De computer wil de beamer niet herkennen. Momenteel heb ik er een mini HDMI naar HDMI 3d ready kabel tussen. Ik heb verschillende computers geprobeerd en deze wil de beamer niet herkennen. Mijn 3d Philips plasma word wel herkend met dezelfde kabels.
Ik kan alleen 3d bekijken via Nvidia 3d stereoscopic. Power dvd geeft een melding geen 3d ready beeldscherm te herkennen. Beamer kan ik op 120 HZ zetten.
Iemand die een idee heeft wat het probleem kan wezen? Beamer is inmiddels ander half jaar oud. Heeft 8000 brand uren en de lamp is nooit vervangen. Firmware versie 1.01. Misschien ben ik geholpen met een .sys van mijn Benq 612 ST?
Wat ik heb geprobeerd:
10 tal Nvidia drivers geïnstalleerd.
Een x aantal Windows 7 versies geprobeerd inl. SP1.
.sys bestanden gebruikt van andere 3d vision beamers.
DVI naar HDMI kabels / koppelstukjes.
Andere videokaart, van 8800GTS 512 naar GTX 460
Inmiddels een dikke 100 euro kwijt aan kabels en koppelstukjes. De computer wil de beamer niet herkennen. Momenteel heb ik er een mini HDMI naar HDMI 3d ready kabel tussen. Ik heb verschillende computers geprobeerd en deze wil de beamer niet herkennen. Mijn 3d Philips plasma word wel herkend met dezelfde kabels.
Ik kan alleen 3d bekijken via Nvidia 3d stereoscopic. Power dvd geeft een melding geen 3d ready beeldscherm te herkennen. Beamer kan ik op 120 HZ zetten.
Iemand die een idee heeft wat het probleem kan wezen? Beamer is inmiddels ander half jaar oud. Heeft 8000 brand uren en de lamp is nooit vervangen. Firmware versie 1.01. Misschien ben ik geholpen met een .sys van mijn Benq 612 ST?