Syncen van iCal en contact, alleen nog via Apple's Cloud!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remoteworks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-03 19:48
Ik ben toch best onaangenaam verrast dat het in Mavericks niet meer mogelijk is om je iphone lokaal te syncen. Dit kan nog alleen maar via de Cloud.
Ik mag toch hopen dat mensen dit niet zomaar allemaal online gooien.
Snap je gelijk hoe ze software gratis kunnen aanbieden.
Gelukkig kun je nog terug naar Mountain Lion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:55

WTM

ik doe het via Google's servers. Je geeft toestemming welk programma bij die data mag. Ook fijn als je het met meerdere apparaten kunt synchroniseren? Zo staat het op de computer, telefoon en tablet gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grootstyr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08 19:40
Of bijvoorbeeld via de OS X Server app die nog twee appels en een ei kost in de Mac App Store. Op het Apple community forum loopt hier ook een behoorlijke thread over. In die thread werd er vooral geclaimd dat het 'alleen nog via iCloud kon', en zo ook hier. Maar er zijn legio andere keuzes, maar lokaal is er niet langer een van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remoteworks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-03 19:48
Grootstyr schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:04:
Of bijvoorbeeld via de OS X Server app die nog twee appels en een ei kost in de Mac App Store. Op het Apple community forum loopt hier ook een behoorlijke thread over. In die thread werd er vooral geclaimd dat het 'alleen nog via iCloud kon', en zo ook hier. Maar er zijn legio andere keuzes, maar lokaal is er niet langer een van.
Heb dit idd ook gelezen als evt. mogelijkheid.
Ik ben inmiddels terug naar Mountain Lion. Zo graag hoef ik Mavericks nou ook weer niet.
Wacht wel tot er een betere fix is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grootstyr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08 19:40
Remoteworks schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:18:
[...]

Heb dit idd ook gelezen als evt. mogelijkheid.
Ik ben inmiddels terug naar Mountain Lion. Zo graag hoef ik Mavericks nou ook weer niet.
Wacht wel tot er een betere fix is. 8)7
Er komt geen betere fix, hooguit een 'you're holding it wrong' statement.

In mijn ogen bevat Mavericks genoeg features die het upgraden waard zijn. Niet langer je iPhone lokaal syncen is wel jammer, maar ik denk niet dat er percentueel veel gebruikers dit doen.