Toon posts:

Hotmail gehackt + MSN (DUH)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag wou ik inloggen op mijn MSN messenger maar........ inlog gegevens fout. Er is een ander wachtwoord ingesteld en mijn gastenboek is ook onder handen genomen omdat dat wachtwoord ook in mijn mailbox was opgeslagen. Mijn gastenboek is ook gehackt dus.......Wat kan ik hieraan doen om mijn HOTMAIL terug te nemen? Ik weet ongeveer wie dat gedaan heeft van een forum (waarvan ik de naam niet noem, omdat er straks FLAMES op mij af komen in dit topic). En kom niet met de boodschap van: "Laat dat Hotmailaccount van je maar zitten want zop'n 50 MSNners staan erin wat GOEIE VRIENDEN zijn waarvan ik allemaal hun mailadressen niet weet. HELP ME..............

PS: Mijn geheime vraag is ook gewijzigd......... :( :'(

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

bfm

Hmmm... Mailtje sturen naar hotmail lijkt me de enigste oplossing, ik ben vandaag blijkbaar ook "gehackt", maar dan op een andere manier, want m'n wachtwoord is niet gewijzigd en ik kan nog wel in m'n mailbox.

Verwijderd

Topicstarter
Welk mailadres van Hotmail? Er zijn er zo veel........

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

bfm

forgotpass@hotmail.com :?

En anders hotmail contacten via de link contact us op hotmail.com

Verwijderd

gek, ik kan ook niet inloggen op msn, volgens mij is er weer iets bij microsoft gecrashed |:(

Verwijderd

zie [topic=156769]

Verwijderd

Topicstarter
Maar dit gaat over een duidelijke hackpoging.......

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hacken is een nogal overtrokken woord.

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

mijn msn hotmail account is ook laatst gehacked.. ik heb hem nu weer terug.. je moet een black e-mailtje sturen naar forgottpass@hotmail.com dan krijg je een mailtje opgestuurd.. die beantwoorden en daarna resetten ze je hotmail password :)

GL, duurde bij mij 2 dagen ofso.. toen had ik hem weer terug

ik zag twee beren fout parkeren....

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb op mijn school een programma GEZIEN waarmee je hotmailaddressen enzo mee kunt kraken.

Gelukkig weten ze mijn hotmail adres NIET, anders had ik allang een ander adres moeten aanvragen, kben namelijk niet echt favoriet in de klas ( meer ut pispaaltje ;( )

C:\>_

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 02:30 schreef kaspur het volgende:
mijn msn hotmail account is ook laatst gehacked.. ik heb hem nu weer terug.. je moet een black e-mailtje sturen naar forgottpass@hotmail.com dan krijg je een mailtje opgestuurd.. die beantwoorden en daarna resetten ze je hotmail password :)

GL, duurde bij mij 2 dagen ofso.. toen had ik hem weer terug
black emailtje? Dat snap eventjes niet.

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 03:15 schreef vinnie_van_wham het volgende:

[..]

black emailtje? Dat snap eventjes niet.
Ik denk een BLANKO mailtje. Dus een leeg mailtje.......
Pagina: 1