Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Ik heb een week of twee geleden een aantal schijven overgenomen van een goede vriend van mij die in een groot ICT bedrijf werkt. Ze hebben een groote reeks Seagate Constellation hardeschijfen (meer info beneden aan deze post) gekocht, een stuk of 50 om exact te zijn. en het zijn 20 Seagate Constellation schijven, en 30 Constellation ES.2 schijven

Ik weet zelf niet veel van hardeschijven af en heb er zelf 2 in mijn PC gestopt en de rest wil ik binnenkort op verkoop zetten op Tweakers, Ik heb dus twee vragen : 1. Zijn dit normale hardeschijven ? of zijn dit meer server gerichten schijven.

en vraag 2 is : Zou iemand mij eerlijk advies kunnen geven over hoeveel ik per stuk kan gaan vragen . ( ik heb online gezocht en ze zaten rond de 100 per stuk, maar daar ben ik dus niet zeker van omdat ik vooral prijzen om Newegg heb gevonden )

PS. Mijn excuses als dit een foute subforum is gezet :/

HDD Schijf 1 informatie : Seagate Constellation
Model nummer : ST31000524NS

HDD Schijf 2 informatie : Seagate Constellation ES.2
Model nummer : ST31000340NS

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/15obb10.jpg

Hartelijk bedankt voor jullie tijd :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:34

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Zijn volgensmij toch echt server schijen, en sowieso, die rechtse is niet het standaart 3,5"formaat.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kuusj98 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 16:58:
Zijn volgensmij toch echt server schijen, en sowieso, die rechtse is niet het standaart 3,5"formaat.
Hmm , die rechte zit inderdaad nog in een soort van server bracket ding, maar die past gewoon in een standaard 3'5 bracket want ik heb er zelf 2 in mijn haf x gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, sorry, maar ik moet je topic toch sluiten. Ten eerste betreft dit een waardebepaling en dat hoort niet op het forum. Daarnaast geldt voor je 2e vraag of het normale schijven zijn dat je dit denk ik prima zelf kunt beantwoorden met een beetje Googlen. Zo kreeg ik dit als 1e hit en daarin wordt denk ik je vraag beantwoord:
http://www.seagate.com/in...drives/hdd/constellation/

Succes!

Dit topic is gesloten.