Sind gister middag heb ik onder Windows 8 op m'n Lenovo IdeaPad Y500 (MBG2AMH) geen internet meer. Een half uur van tevoren heb ik op school nog op internet gezeten dmv een kabel (draadloze netwerk is daar niet geweldig), en de dag ervoor werkte alles ook nog prima.
Het gaat ook echt alleen om de WIFI, want het internet werkt op m'n laptop nog prima met een kabel (ook thuis), net zoals de TV en m'n desktop.
WIFI staat zo te zien wel aan maar er worden gewoon geen netwerken gevonden.
Ik weet bijna 100% zeker dat het aan de laptop en specifiek aan Windows 8 ligt, want op m'n laptop onder Linux (Elementery OS Luna) werkt het prima, net zoals op m'n pa z'n laptop en de mobiele telefoons hier in huis.
Ik heb zelf natuurlijk al even gezocht, al een simpele reboot gedaan, gekeken of de WIFI niet op een of andere manier uit stond maar ik weet verder niet waar ik het moet zoeken.
Even om het nog wat duidelijker te maken een screenshot:

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen
.
Het gaat ook echt alleen om de WIFI, want het internet werkt op m'n laptop nog prima met een kabel (ook thuis), net zoals de TV en m'n desktop.
WIFI staat zo te zien wel aan maar er worden gewoon geen netwerken gevonden.
Ik weet bijna 100% zeker dat het aan de laptop en specifiek aan Windows 8 ligt, want op m'n laptop onder Linux (Elementery OS Luna) werkt het prima, net zoals op m'n pa z'n laptop en de mobiele telefoons hier in huis.
Ik heb zelf natuurlijk al even gezocht, al een simpele reboot gedaan, gekeken of de WIFI niet op een of andere manier uit stond maar ik weet verder niet waar ik het moet zoeken.
Even om het nog wat duidelijker te maken een screenshot:

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen
[ Voor 7% gewijzigd door Remcom00 op 02-11-2013 15:32 ]
hoidoei