Toon posts:

Programma installeerd niet na upgrade 32bits naar 64bits

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Na het upgraden van Windows 8 32-bits naar Windows 8.1 64-bits krijg in Pinnacle Studio niet meer geïnstalleerd, of liever, het programma installeert wel, maar geeft bij opstarten een foutmelding waarin staat dat het besturingssysteem na de installatie van Pinnacle gewijzigd is. Ik moet het programma opnieuw installeren. Ik krijg het niet werkend. Pinnacle studio is 32 en 64 bits ondersteund maar telkens blijft Pinnacle zich in de map programfiles X86 installeren..

Wie weet raad? Ik heb alles meerdere malen verwijderd, register opgeschoond enz... Probleem blijft.. Ik ben geen wizz-kid, dus Jip en Janneke taal aub.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 11:46

tijmeng

Panasonic 7J

uberhaupt updaten van 32 naar 64 bits is niet mogelijk, of je moet ene helemaal nieuwe kale installatie hebben gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt... Sorry, clean install heet dat geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 11:46

tijmeng

Panasonic 7J

ondersteunen betekend nog niet ook echt 64 bits zijn.... 64 bits programma's installeren in program files. 32 bits programma's in de x86 map... werkt even goed op een 64 bits systeem. Zoveel software is er nog niet op 64 bits gebied.... Grote jongens als Adobe Premiere en After Effects zijn ook pas 1,5 in X64 smaak te vinden....

Als t gewoon werkt, gewoon gebruiken, verschil merk je heus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar het werkt dus niet, geeft telkens aan dat het besturingssysteem gewijzigd is... Programma start niet eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:31
hoe kan het programma aangeven dat je besturingssysteem gewijzigd is? heeft dit te maken met het feit dat je een backup heb teruggezet of vanwege licentie of ...?

bovendien, laat die registry cleaners gewoon lekker achterwege, zeker bij een clean install is dat dus helemaal niet nodig. afblijven van die "clean"-programma's
Pagina: 1