Hallo,
Ik loop nu ongeveer 3 jaar rond met mijn Dell XPS 17 met een nvidia geforce gt 555m.
Nu ben ik toe aan een nieuwe laptop aangezien de gt555m achter begint te lopen.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik speel vooral veel MMORPG's, maar ook pak ik wel eens een shooter mee zoals Battlefield of Call of Duty.
Daarnaast luister ik ook graag muziek via boxen, dus een beetje een goede geluidsinstallatie is ook fijn. Dit is geen pré.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal €1.000,- (Raad je een laptop aan die €1.050,- is, dan kan dat nog wel.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De XPS 17 is 17.3" en aardig zwaar. Vandaar dat ik nu een maatje kleiner wil. dus een laptop moet 15.6" zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb al research gedaan en ik kwam uit bij Lenonvo.
Nu zie ik de Y500 en de Y510 voor respectievelijk 899 en 999 euro.
Extra opmerkingen
Ik heb een SSD ( Samsung 840 pro 128gb) die ik mee wil nemen naar de volgende laptop. Dus het moet een laptop zijn waar deze ingebouwd kan worden.
Hopelijk weten jullie nu genoeg en kunnen jullie mij van advies voorzien. Mocht er nog meer informatie nodig zijn, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Ik loop nu ongeveer 3 jaar rond met mijn Dell XPS 17 met een nvidia geforce gt 555m.
Nu ben ik toe aan een nieuwe laptop aangezien de gt555m achter begint te lopen.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik speel vooral veel MMORPG's, maar ook pak ik wel eens een shooter mee zoals Battlefield of Call of Duty.
Daarnaast luister ik ook graag muziek via boxen, dus een beetje een goede geluidsinstallatie is ook fijn. Dit is geen pré.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Maximaal €1.000,- (Raad je een laptop aan die €1.050,- is, dan kan dat nog wel.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De XPS 17 is 17.3" en aardig zwaar. Vandaar dat ik nu een maatje kleiner wil. dus een laptop moet 15.6" zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb al research gedaan en ik kwam uit bij Lenonvo.
Nu zie ik de Y500 en de Y510 voor respectievelijk 899 en 999 euro.
Extra opmerkingen
Ik heb een SSD ( Samsung 840 pro 128gb) die ik mee wil nemen naar de volgende laptop. Dus het moet een laptop zijn waar deze ingebouwd kan worden.
Hopelijk weten jullie nu genoeg en kunnen jullie mij van advies voorzien. Mocht er nog meer informatie nodig zijn, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,