Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[php] web proxy tbv cross-domain rest ws

Pagina: 1
Acties:

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 08:52
Vanuit een applicatie op domein A (php & jquery) moeten asynchroon een aantal requests worden uitgevoerd (POST, GET, PUT & DELETE) naar een REST webservice op domein B. Domein B ondersteunt geen CORS, dus ivm X domain issues lijkt het me handig om een web proxy op te zetten. Om nu zelf het wiel te moeten uitvinden ben ik op zoek gegaan naar een aantal standaard scripts hiervoor. Helaas heb ik nog geen kandidaten gevonden die voldoen aan mijn wensen/eisen. Ik zoek namelijk een proxy waar ik in feite zonder enige wijzigingen (behalve natuurlijk het endpoint) tegenaan kan praten alsof het de webservice op domein B is. Dus de body moet exact zoals aangeleverd worden doorgezet naar domein B, samen met een aantal custom headers (o.a. authenticatie). Hetzelfde geldt voor de response van domein B als die teruggaat naar de client.

Heeft iemand hier ervaringen mee en/of een script dat hierop aansluit?

If you think sex is a pain in the ass, try different position

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Heb je zelf een server of huur je ergens wat? Anders zou je ook aan de gang kunnen met proxy zelf op je webserver zelf.

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 08:52
shared hosting. Dus meer dan een php proxy neerzetten zit er niet in.

If you think sex is a pain in the ass, try different position

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wat heb je zelf al geprobeerd?

In principe is het heel simpel, kijk met phpinfo wat je binnen kan krijgen, kijk wat je met curl kan wegsturen en zet die 2 achter elkaar.

In principe is het heel simpel :
- pak alle headers (nouja min diegene met je eigen ip-adres)
- pak de body
en stuur het hele zwikkie door.

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 14:12
Ik heb toevallig laatst hetzelfde gedaan, ik heb guzzle gebruikt; https://github.com/guzzle/guzzle
Daar kan je makkelijk requests mee opzetten en headers toevoegen.