Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWVV
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-08 08:47
Hoi,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe Samsung Galaxy S4 mini. Erg leuk toestel, maar kwam er tot mijn grote spijt achter dat het toestel geen haptische feedback geeft op de soft en hard keys. Ik hou niet van geluid bij invoer, dus als de telefoon op stil staat heb ik geen feedback bij invoer. Dat vind ik zo irritant, dat ik overweeg het toestel terug te sturen.

Het bizarre is nog wel dat wanneer je app icoontjes e.d. verplaatst de telefoon wel een trilling geeft...dus het kan...dikke min voor Samsung.

Heeft iemand nog tips, misschien apps die haptische feedback aan mijn keys geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 05:57
Een snelle google search levert dit (voor de gewone S4, maar ik weet niet hoe groot het verschil met de mini softwarematig is): YouTube: Samsung Galaxy S4: How to Turn Haptic Feedback On/Off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWVV
Spijtig dat je er niet op vertrouwde dat ik dat al had opgezocht :p

De S4 mini heeft niet dezelfde feedback opties als de S4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Als het goed is staan deze instellingen tussen geluid. En dan onderaan het lijstje
Die van het toetsenbord zelf staan tussen taal en invoer en dan de gebruikte toetsenbord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWVV
Nee helaas, heb hier al tevergeefs naar gezocht. Ik heb ook al hier en daar gelezen dat er gewoon geen tactile feedback geleverd is op het toetsenbord van de S4 mini, ook niet op de hard keys (back en menu). Echt te bizar gewoon.

In plaats van tips over waar te zoeken in de S4 instellingen, (al volledig uitgezocht nmlk), ben ik meer op zoek naar aanbevelingen over (gratis) te downloaden keyboard apps die m'n probleem verhelpen. Dat de hard buttons geen feedback geven kan ik nog wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:09

MBV

Ik had swype al gekocht, en die geeft prima feedback. De frequentie van de trilmotor is wel wat laag helaas, maar met iets langere triltijd dan de default geeft het toetsenbord in elk geval feedback. Zodra ik hem een maandje heb (en alles blijft werken) zet ik er Cyanogenmod op, waarschijnlijk kan je dan alles weer instellen zoals je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eind dec 2013 samsung s4 mini gekocht voor mijn dochter en nu is het half jan 2014 gaat de telefoon in één keer in stand by mode als ik aan de voorkant aanraak.Hoe kom dat of heet het iets temaken met als de acu bijna leeg is dat hij een waarschuwing geeft. (WIE O WIE HEET HIER EEN ANTWOORD OP) Alvast bedankt voor de antwoord............ :) http://tweakimg.net/g/s/smile.gif:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:38:
Eind dec 2013 samsung s4 mini gekocht voor mijn dochter en nu is het half jan 2014 gaat de telefoon in één keer in stand by mode als ik aan de voorkant aanraak.Hoe kom dat of heet het iets temaken met als de acu bijna leeg is dat hij een waarschuwing geeft. (WIE O WIE HEET HIER EEN ANTWOORD OP) Alvast bedankt voor de antwoord............ :) http://tweakimg.net/g/s/smile.gif:) :) :)
Dit heet een topic kapen, en dat doen we hier niet. Maak even je eigen topic aan met deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat hierboven al staat (al had ik dat graag in een topicreport gezien :) ), topickaping is niet de bedoeling. Als je de oplossing echt niet zelf kunt vinden, maak dan gerust een nieuw topic aan en geef aan wat je zelf allemaal al hebt gedaan en gevonden :)

Dit topic gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.