Goedenmorge allen,
Het is weer zo ver, ik ga een nieuwe PC kopen!
Sinds een week of drie ben ik mij volledig weer gaan storten in het bouwen van een game systeem.
Ik wil met dit systeem klaar zijn voor de aankomende jaren.. dus mijn budget ligt rond de 1500/2000 euro.
Voornamelijk ga ik FSX(Flightsimulator x), bf4, en Ghost spelen.. dan het liefst natuurlijk op ultra met de betere FPS ^^
Mijn vader gaat ook video/films bewerken op deze pc..
Randappratuut heb ik allemaal al! Dus dat scheelt (A)
Het liefst heb ik de processor van Intel.. Voorderest maakt het niet heel veel uit.
Ik vind het alleen erg moeilijk welke kaart ik erin moet doen.. De Asus r9 290x of de GTX 780sc..
De titan vind ik gewoon te duur voor de prestaties..
Ik heb altijd ati/amd kaarten gehad.. Dit omdat ik nvidia te duur vond. Maar nu de prijzen dicht bij elkaar komen zou ik het eigenlijk wel willen proberen een nvidia.. maar is de r9 290x nou beter en wat is nu wijsheid?? Waarschijnlijk als de kaart niet meer meekan over een aantal jaar... wil ik deze wel gaan overclocken!
Ik vind het zelf erg belangrijk dat het systeem klaar is voor de aankomende jaren, dat het systeem duurzaam is, overclockbaar voor later, geen bottleneck, en zeer stabiel is.
Hierbij komt nog een Cooler Master Silent Pro M2 RS850-SPM2D3-EU, 850 Watt voeding. t.v.w 145 euro.
En een harddisk van 2tb heb ik nog liggen...
Ik heb voor 16gb ram gekozen omdat ik dan safe ben voor de aankomende tijd.
Dan word het een totaal prijs van:
1753,88 euro.
Advies, commentaar en vragen zijn zeer welkom!
(ik kan laat reageren i.v.m een avonddienst van me werk..)
Alvast heel erg bedankt!
Gr,
Mike
Het is weer zo ver, ik ga een nieuwe PC kopen!
Sinds een week of drie ben ik mij volledig weer gaan storten in het bouwen van een game systeem.
Ik wil met dit systeem klaar zijn voor de aankomende jaren.. dus mijn budget ligt rond de 1500/2000 euro.
Voornamelijk ga ik FSX(Flightsimulator x), bf4, en Ghost spelen.. dan het liefst natuurlijk op ultra met de betere FPS ^^
Mijn vader gaat ook video/films bewerken op deze pc..
Randappratuut heb ik allemaal al! Dus dat scheelt (A)
Het liefst heb ik de processor van Intel.. Voorderest maakt het niet heel veel uit.
Ik vind het alleen erg moeilijk welke kaart ik erin moet doen.. De Asus r9 290x of de GTX 780sc..
De titan vind ik gewoon te duur voor de prestaties..
Ik heb altijd ati/amd kaarten gehad.. Dit omdat ik nvidia te duur vond. Maar nu de prijzen dicht bij elkaar komen zou ik het eigenlijk wel willen proberen een nvidia.. maar is de r9 290x nou beter en wat is nu wijsheid?? Waarschijnlijk als de kaart niet meer meekan over een aantal jaar... wil ik deze wel gaan overclocken!
Ik vind het zelf erg belangrijk dat het systeem klaar is voor de aankomende jaren, dat het systeem duurzaam is, overclockbaar voor later, geen bottleneck, en zeer stabiel is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4930K Tray | € 525,70 | € 525,70 |
| 1 | Asus P9-X79 Pro | € 262,90 | € 262,90 |
| 1 | MSI Radeon R9 290X 4GD5 | € 474,90 | € 474,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,60 | € 37,60 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G3D1609ES2LX0CEU | € 130,90 | € 130,90 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 86,88 | € 86,88 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.607,88 | |
Hierbij komt nog een Cooler Master Silent Pro M2 RS850-SPM2D3-EU, 850 Watt voeding. t.v.w 145 euro.
En een harddisk van 2tb heb ik nog liggen...
Ik heb voor 16gb ram gekozen omdat ik dan safe ben voor de aankomende tijd.
Dan word het een totaal prijs van:
1753,88 euro.
Advies, commentaar en vragen zijn zeer welkom!
(ik kan laat reageren i.v.m een avonddienst van me werk..)
Alvast heel erg bedankt!
Gr,
Mike