[WIN 8.1] Geen muziek meer in desktop met metro app

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 08:23
Sinds vanochtend heb ik geen muziek meer via een app op de achtergrond op de desktop.

Eerder deze week opende ik de muziek app (x-box music of webradio) en de muziek begon te spelen. Keerde ik terug naar Start of de desktop ging het spelen gewoon door. Sinds nu dus niet meer.

Ik heb geprobeerd op verschillende manieren de muziek door te laten spelen, maar zodra ik uit de app ga is de muziek weg. Ook als ik een andere app open. De enige manier om de muziek door te laten spelen in gebruik te maken van splitscreens. Dat wil ik niet, ik wil gewoon weer m'n muziek op de achtergrond.

Ook als ik kijk in de geluidsmixer staat alles aan. In de PC-settings staat zover ik gezien heb niets over geluid of muziek.

Iemand een idee?

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 08:23
Opgelost:

Waarschijnlijk kwam het door de installatie van .net framework 1.1. Het herstelpunt terug gezet voor de installatie en alles werkt weer! Ook de rare fouten van Visual studio zijn nu weg.

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter