Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mijn PC wil niet Booten

Pagina: 1
Acties:

• DylanSan
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-03 22:31
Hallo iedereen,
Vandaag heb ik mijn nieuwe ATXTower binnen gekregen, en als een 14 jarige vind je dat natuurlijk ongelovelijk leuk, Ik was meteen aan het werk gegaan, ik heb alled uit mijn outde tower gehaald (Hij stond of instorten), en heb alles toen in mijn nieuwe tower gebouwd...
Nu zit ik met het probleem dat mijn computer niet wil booten.
Dit is wat er gebeurd als ik hem aan zet:
Alles gaat aan zoals Fans, Hardeschijf gaat draaien en CPU en GPU fans gaan draaien.
Alles ziet er goed uit zover, maar dan gebeurt er niks meer, Er komt niks op het scherm te staan (Blijft zwart) en alles blijft gewoon draaien...

Voor dat ik verder ga zet ik even mijn specificaties neer:
-Asrock Extreme 3 motherboard
-Corsair Vengeance 8 Gigs of DDR3 RAM (2x4)
-AMD Phenom II x4 BE
-500 Gig HDD
-500W OCZ ModXtream PSU
-Nvidia GeForce NogWat (Dit is een beetje een outdated dingetje, Ik ben de doos kwijt en de naam...) 2gb
-Stock CPU fan

Ik heb al vanalles geprobeerd, Opstarten zonder Ram, CMOS Gecleared, Zonder Hardeschijf of DVD Reader en stof weggehaald.

Mijn moederbord heeft geen ingebouwde speaker, Dus die biepjes kan ik dus niet vastleggen, wat ik wel bij mijn nieuwe tower heb gekregen is een moederbord speaker (Heb hem geinstalleerd, nog nisk van gehoord)
Ik ben compleet in de war, en zelfs een beetje bang...
Dit is mijn eerste keer dat ik met zo een probleem zit, Dus ik zou het ongelovelijk erg veel waarderen als Iemand het probleem misschien weet op te lossen,

Bedankt voor het lezen
-Dylan Santosh van Houten

EDIT:
Het probleem ligt niet in de videokaart, Ik heb een andere geprobeerd en Hij doet nogsteeds niks. Het is mijn ram ook niet want ik heb ze getest in een andere Pc

Edit2:
Ik heb het probleem opgelost, Het porbleem lag met de voeding, Hij wil niet booten als ik mijn Sata apparaten heb aangelsoten via 2 verschillende Sata powerKabels, Ik had hem compleet gedemonteerd, en weer in el kaar gezet, en toen liet ik een kaben eruit, En Hij deed het weer...

[ Voor 12% gewijzigd door DylanSan op 02-11-2013 21:31 ]