Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
<==== is mijn spray
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hehe, leuke quoteOp woensdag 06 juni 2001 20:58 schreef Captain Pervert het volgende:
[afbeelding]
Dat dacht ikOp woensdag 06 juni 2001 21:33 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Hehe, leuke quote
Zit heel verhaal achter, in a nutshell: waarom zou je in een clan gaan met mensen die je niet eens kent? Veel leuker als je samen speelt met vrienden... ECHTE vrienden. vandaar dat we ook een soort anti-clan zijn... IMHO sucken alle clans waarvan de members elkaar alleen van internet kennen. Tuurlijk is iedereen het daarmee oneens... Toe maar, scheld maar, maar geef toe... Diep in je hart heb je niets met die gasten.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Mijn "oude" favoriet:

[geen spam
Te *kuche* downloaden op *kuch* www.edit-strike.nl
[/geen spam
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
This message was sent on 100% recyclable electrons.
En dat deden wij dus ook :)Op woensdag 06 juni 2001 21:39 schreef The Fox het volgende:
dan moet je met kameraden een clan oprichten
[totaal off-topic]Op woensdag 06 juni 2001 22:04 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
En dat deden wij dus ook :)
dat smoelenboek is kewl
[/totaal off-topic]
Verwijderd
Zat ook in alle clans waar ik tot nu toe in zat met een vriend.. (Lowman voor degenene die vanavond nog op strikerz speelde)..
Wie weet joined ie =BoE= ook nog welles...
En dan nog..je gaat toch geen clan joinen om vrienden te zoeken? De fun van een war is gewoon wel humor..als je clan nog beetje leuk is dan..
Spraypaint komt d'r zo aan..ben em ff aan het remaken
Verwijderd
Ik ben het met je eens.Op woensdag 06 juni 2001 21:35 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Zit heel verhaal achter, in a nutshell: waarom zou je in een clan gaan met mensen die je niet eens kent? Veel leuker als je samen speelt met vrienden... ECHTE vrienden. vandaar dat we ook een soort anti-clan zijn... IMHO sucken alle clans waarvan de members elkaar alleen van internet kennen. Tuurlijk is iedereen het daarmee oneens... Toe maar, scheld maar, maar geef toe... Diep in je hart heb je niets met die gasten.
Mag ik nu in je clan ?
[totaal off-topic]Op donderdag 07 juni 2001 00:25 schreef G3R10 het volgende:
...
Spraypaint komt d'r zo aan..ben em ff aan het remaken
Ik hoor het hem nog zeggen: "spraypaint komt er zo aan"
het is nu half 2 en ik zie geen spraypaint
[/totaal off-topic]
Hier ben ik het dus niet mee eensOp woensdag 06 juni 2001 21:35 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Als dat niet kan heb je inderdaad geen keusOp donderdag 07 juni 2001 11:28 schreef collin het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet mee eensWat nou als je niemand kent die CS speelt? Dan kan je dus nooit eens een echte war spelen? En wat nou als je veel beter bent dan al je vrienden bij elkaar en je wilt een beetje op niveau spelen, dus join je een goeie clan? TUURLIJK is het leuker met al je eigen vrienden een clan starten, maar als dat niet kan heb je toch geen keus?
Verwijderd
Ben gister verd***
1. zo dom was om niet te saven
2. geen geduld had om op photoshop te wachten en per ongeluk/expres 2 keer op ctrl alt delete drukte (wilde dus die spray gaan editten)
3. bij scandisk meer uit automatisme alle "beschadigde of verloren bestanden die waarschijnlijk alleen maar ruimte innemen" weggegooit heb en zo dus nix heb kunnen recoveren uit tmp files...
Niet getruerd, ff uploaden nog en je kunt m'n spray zien
nou nog leren cs-en
just kidding
- Th3r!0n
Verwijderd
Nieuwe moet ik dan eerst omzetten naar jpg en uploaden maar ik ben lui

Hij komt pas in het spel goed tot z'n recht... Tsja, Deftones-fan he
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
[totaal off-topic]Op vrijdag 08 juni 2001 00:12 schreef JeanLucPicard het volgende:
Taaadaaaa:
[afbeelding]
Denk wel het gaatje in zijn voorhoofd weg
Ja maar jij hebt een gaatje in je voorhoofd
[/totaal off-topic]
[ouwehoer mode]Op vrijdag 08 juni 2001 03:25 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ohja? Wie is nou dood?
Picard: we hebben allemaal wel eens een keer dat je van schrik op de trekker drukt, je wapen omhoog schiet door de recoil en dat je dan een headshot maakt (lees: mij _per ongeluk_ raakt)
[/ouwehoer mode]
Veel tijd ingestoken
Heb er ook 1 van Data, en Worf, in zijn ouwe starfleetpakkie (rood)
Die van data moet ik een keer remaken, dies niet mooi...
picard wil het vast wel bevstigen
mijn pldecal is trouwens beetje outdated, want [DSoA] is [MaD] geworden!
-----
[MaD]MarBLe
Verwijderd
Gaat nou iemand me nog vertellen hoe het zit met MaD/Dsoa ? dsoa dit mad dat..ik snap d'r geen fuck van
Yep picard heeft wel stoere spray..meot die van mij nogges gaan verbeteren (lees andere kleuren, =BoE= overheen kalken etc)....
Verwijderd
/edit Worlddomination want mijn clan is ook 1 en in de stats sta ik ook 1
oke, DSoA heeft een nieuwe clanleader.Op zaterdag 09 juni 2001 02:03 schreef G3R10 het volgende:
offtopic:
Gaat nou iemand me nog vertellen hoe het zit met MaD/Dsoa ? dsoa dit mad dat..ik snap d'r geen fuck van
Yep picard heeft wel stoere spray..meot die van mij nogges gaan verbeteren (lees andere kleuren, =BoE= overheen kalken etc)....
toen zijn gekkekoe, tracer enzo samen met TDD gaan doen (de clan waar suginn al inzat)
das heel handig want DSoA had geen server en TDD wel, dus nu heeft MaD (DSoA en TDD members samen) een eigen server.
zoiets....
Verwijderd
Tip: Zet je fps_max en fps_modem op 100 of 99.9, dat staat wat mooier rechtsonderaanAfbeelding
Hij komt pas in het spel goed tot z'n recht... Tsja, Deftones-fan he
Verwijderd

Sorry van cencuur, daar stond iets zeer lulligs wat ik jullie niet wil laten zien
check choke, fps en ping...
Maakt geen ruk uit bij mij, ik heb toch framedrops als de ziekte, ik heb een GeForce 2 GTS, speel in 800x600 en in bijv. assault kom ik als ik in het warenhuis zit niet meer boven de 45Op zaterdag 09 juni 2001 18:00 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Tip: Zet je fps_max en fps_modem op 100 of 99.9, dat staat wat mooier rechtsonderaan
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
Heb je wel een goede 3dmark2k score ?
Anders moet je ff op Die Hard Overclocking kijkuh, en ff zoeken naar een paar topics over lage scores... Daar staan wel wat tips bij.
Bij een 700mhz+ processor moet je met een GF GTS bijna altijd wel 90+ fps hebben...
Verwijderd
Echt nietOp zaterdag 09 juni 2001 21:58 schreef Sn@ke het volgende:
Weet niet wat voor processor je hebt, maar vsync alias vertical sync op always off zetten helpt al heel wat. (Bureaublad --> Eigenschappen --> Geavanceerd --> ergens bij die menutjes of misschien nog een submenu).
Heb je wel een goede 3dmark2k score ?
Anders moet je ff op Die Hard Overclocking kijkuh, en ff zoeken naar een paar topics over lage scores... Daar staan wel wat tips bij.
Bij een 700mhz+ processor moet je met een GF GTS bijna altijd wel 90+ fps hebben...
Ik haal in Q3A een FPS van 120+
In CS maar 50-70
P3 800EB
GeForce2 GTS 32mb
Q3 1024*768
CS 1152*864
Verwijderd
Ik heb die onmogelijke spray van jou gezien in CS idd (werd geloof ik gekilled omdat ik em stond te lezen), maar hij's wel kewlOp zaterdag 09 juni 2001 02:32 schreef Mafferik het volgende:
Deze 2 heb ik gister gemaakt, ik vindt vooral die text kewl.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik haat mensen die decoys plaatsen.Op zondag 10 juni 2001 13:45 schreef rick_h het volgende:
[afbeelding]
en elke keer weer mensen die er in trappen![]()
Zeker waneer ze er vlak naast gaan campen.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
ROFL!! Kill all intellectualsOp maandag 11 juni 2001 12:03 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Ik heb die onmogelijke spray van jou gezien in CS idd (werd geloof ik gekilled omdat ik em stond te lezen), maar hij's wel kewl
{if person == intellectual {then: kill} }Op maandag 11 juni 2001 14:08 schreef collin het volgende:
[..]
ROFL!! Kill all intellectuals
zoiets?
Verwijderd
Vette LOL!Op zondag 10 juni 2001 13:45 schreef rick_h het volgende:
[afbeelding]
en elke keer weer mensen die er in trappen![]()

STOPPEN MET KWIJLEN!!!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Dies kewlOp donderdag 27 september 2001 18:08 schreef RaDKiLL het volgende:
Oude, maar was iov!!!
[afbeelding]
STOPPEN MET KWIJLEN!!!!!

Mijn nieuwe... ik heb nieuwe spray gemaakt voor heel DCM, maar ik ga eerst ff wat meningen verzamelen binnen DCM

Mag je raden hoe ik met CS heet
(Is natuurlijk wel wat groter in CS)
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE