Battlefield 4 problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justurion
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-05 20:51
Hallo,

Ik krijg jet niet voor elkaar om battlefield 4 alleen al op medium soepel te laten lopen, terwijl dat met mijn specs toch makkelijk op high kan met een regelmate fps.

Games als guild wars 2, skyrim heb ik allemaal maxed out zonder problemen.

Ik heb een xfx hd7950 double dissipation black edition

Een amd phenom ii x4 965 black edition

8gb ram

Turno 3d mobo

Xfx 550watt pro

Kan dit misschien met de instellingen van battlefield te maken hebben, of iets anders software matigs of een bug in battlefield? Ik hen de nieuwste drivers al gedownload maar ik krijg m niet hoger dan low, bij medium begint battlefield al choppy te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjanssen15
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 08:40
Ik zit met precies dezelfde problemen. Singleplayer & multiplayer niet speelbaar. Veel texture flikkeringen in de MP en beide versies veel lag spikes.

AMD Phenom II X6
2x HD7850
16GB RAM
1080p

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justurion
sjanssen15 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:24:
Ik zit met precies dezelfde problemen. Singleplayer & multiplayer niet speelbaar. Veel texture flikkeringen in de MP en beide versies veel lag spikes.

AMD Phenom II X6
2x HD7850
16GB RAM
1080p
Ik zal de game ook met gemak op high moeten kunnen draaien, alleen bij medium begint battlefield 4 al laggy te lopen heb je dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Vreemd, ik speel hem op ultra met echt alles op max en prima fps, heel soms in bepaalde stukken in de SP campaign framedrops, maar dat heb ik echt nog maar heel weinig meegemaakt.

Heb toch bijna hetzelfde systeem als de TS ..

Ik draai op win 7 64, sp1 en de 13.9 driver.

(zie mijn specs van pc1, dat is waar ik mee speel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justurion
JediUberknaft schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:41:
Vreemd, ik speel hem op ultra met echt alles op max en prima fps, heel soms in bepaalde stukken in de SP campaign framedrops, maar dat heb ik echt nog maar heel weinig meegemaakt.

Heb toch bijna hetzelfde systeem als de TS ..

Ik draai op win 7 64, sp1 en de 13.9 driver.

(zie mijn specs van pc1, dat is waar ik mee speel)
Daarom, ik vind het dan ook heel vreemd waarom ik niet alles op zn minst op hoog kan hebben.

Ik zit op de nieuwste driver, gister gedownload masr geen verschil. Zou er software matigs iets aan de hand zijn, want ondervind dit alleen met battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik zou zeggen, kijk ook even in dit topic. Daar had je dit ook ff moeten vragen. Heb je denk over t hoofd gezien. Maar misschien zijn daar ook mensen met t zelfde probleem (heb nog niet gekeken voor je) ..

[PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justurion
JediUberknaft schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:50:
Ik zou zeggen, kijk ook even in dit topic. Daar had je dit ook ff moeten vragen. Heb je denk over t hoofd gezien. Maar misschien zijn daar ook mensen met t zelfde probleem (heb nog niet gekeken voor je) ..

[PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
Ja dat topic heb ik inderdaad over het hoofd gezien, ik ga er maar even wat rondsneupen in de hoop op een oplossing.

Mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:En dit topic gaat nu op sloot. Verdere vragen kunnen in [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.